Har ni glömt tänka efter före?

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
:hihi

Fråga: Hur lämnar man på bästa sätt en tillfällig sexuell partner som man inte önskar någon vidare kontakt med?

Efter ett s.k. one night stand, är det okej att smita ut från den andres lägenhet mitt i natten om jag lämnar en lapp där jag skriver något i stil med "du var fantastisk"? eller ska jag ringa och tacka dagen efter? eller är det under inga omständigheter acceptabelt att smita ut medan den andre sover? inte ens om jag inte klarar av att sova bredvid denna nyfunna famn?

Svar: Som den relativt hyggliga person jag är svarar jag på din fråga även om den är konstruerad.

Alltså: man går sin väg om sällskapet inte passar. Ingen behöver sova med någon oönskad sängkamrat.

Bäst är att man inser vad man är på väg att göra innan man har satt igång detta.

Och skulle du vara så obetänksam som du vill låta påskina i din fråga: varför skulle du ringa och "tacka", eller lämna något skriftligt? Man behöver knappast förklara att man betett sig dumt. Det framgår ändå.

Men tänk gärna efter – före.

http://www.dn.se/blogg/etikettfragan/2009/10/16/lamna-oonskad-sexpartner-5024

Vem har inte i brist på bättre vetande släpat hem/släpats hem till ett träsktroll och ångrat satan redan medan & efteråt?

Fy fan. På riktigt. Fy fan.

Edit: Uppenbara grammatiska fel.

Last edited:
Jag spelar bara bortamatch, då kan man IAF gnaga av armen som sitter fast under träsktrollet och blödande fly hemåt....

Sist jag spelade på hemmaplan och vaknade brevid ett exemplar av Bufo bufo som inte hade vett att hoppa hemåt trots att jag låtsassov en hel timme, så sträckte jag på mig kollade på klockan och sa "Oj, är klockan redan så mycket, min farmor borde komma när som helst och byta gardiner åt mig"

Hon skuttade iväg direkt...

Vem har inte i bättre vetande släpat hem/släpats hem till ett träsktroll och ångrat satan redan medan & efteråt
:hej

Sista kollen är livsviktig för att undvika det här: Kolla på 02:55an, blunda i fem sekunder, kolla på närmaste uppenbart snygga tjej, sedan på ligget. Bra? Snabb sorti in i närmaste bulle med honan. Dåligt? Snabb sorti in i närmaste bulle!

beer_goggles3.jpg

Lägg en hundring på nattduksbordet och glid därifrån när hon somnat..
Då kommer snutten och plockar in dig. :torsklag

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!