ZX7R Krabba
Ny medlem
Hej !
Vad kostar de att sätta på en tubo på min zx7 - 97a, å hur lång tid tar de för den som kan ?
Vad kostar de att sätta på en tubo på min zx7 - 97a, å hur lång tid tar de för den som kan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ag hade tur å köpte min färdig med turbo. om du har tid å råd tycker jag att du ska slänga på en snurra på hojen... blir en helt annan hoj kan jag säga

jag hade tur å köpte min färdig med turbo. om du har tid å råd tycker jag att du ska slänga på en snurra på hojen... blir en helt annan hoj kan jag säga![]()
Dyrt... men fan vad kul det skulle vara med lite mer pulver.. Frågan är hur körbarheten är i kurvor? Någon som kört med turbo?
Funkar minst lika bra som en hoj som FETSUGER.
Man lär sig köra, du har tillgång till mer vrid och säkra omkörningsprestanda. Jag skulle helt enkelt villja säga att en turbohoj är MYCKET säkrare.
ZX7R:en har fin omkörningsprestanda original. VI pratar inte om en 50 hästars Fiesta![]()
Njaa håller inte med för att göra körningen RIKTIGT säker bör man minst vara över 200 hk.
ZX7R:en har fin omkörningsprestanda original. VI pratar inte om en 50 hästars Fiesta![]()
Njaa håller inte med för att göra körningen RIKTIGT säker bör man minst vara över 200 hk.
det går ju planera omkörningar mvh|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!