Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Menar du att det skulle finnas färdiga utomhusbiopaket?
Upp med en projje, en stor duk och köp en massa små FM-sändare. Sedan kan ju varje bil köra filmljudet på sin egen bilstereo!
Edit:
Under hundrafentiolappen. Bara dra ut långa ljudkablar med 3.5mm-hona i änden och kosta två AAA-batteri till vare sändare.
![]()
Vill du ha mer äkta grejjor så är det väl Ebay som gäller.
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=drive+in+movie+speakers
Jag(firman) vill köpa uppblåsbar duk i stor storlek. Lämplig projektor och ett ljudsystem. Tänkte att det kanske fanns färdiga kitt.
Jag(firman) vill köpa uppblåsbar duk i stor storlek. Lämplig projektor och ett ljudsystem. Tänkte att det kanske fanns färdiga kitt.
Om du berättar mer vad ni tänkt ha det till är det lättare att ge dig tips![]()
Framför allt stillar det vår omåttliga nyfikenhet och förhoppningsvis dämpar det vår ohämmade avundsjuka.
Får vi nu veta att de skall visa säkerhetsinstruktioner för litauer på ett brobygge så andas vi ut, får vi däremot veta att det vankas utomhusporrbio på egna sandstranden i Saltis så dör vi av avund på studs.
Vi vill ha en utomhusbio anläggning som är lätt att transportera, enkel att sköta och med hyfsad kvalitet. Pris har jag ingen aning om men jag skulle vilja prata med en säljare om hur sakerna funkar. Sen ska vi visa alternativfilm så det är ingen stor kostnad.
Vi ska visa inspirerande tal från vår allas evige ledare Osama bin Laden.
Vi vill ha en utomhusbio anläggning som är lätt att transportera, enkel att sköta och med hyfsad kvalitet.
Jag har kört 300 tum utebio med min Hitachi pj-tx300, det funka kanon, dock svårt att få tag på bra duk.
Flimmer kör ju utomhusbio på uppblåsbar duk. Där kanske det går att få veta hur bra det funkar rent praktiskt. Den duken ska vara köpt från tyskland. Vet inte om det var från Airscreen som Korvgubbe länkade till, men det är väl inte helt omöjligt.Vi vill ha en utomhusbio anläggning som är lätt att transportera, enkel att sköta och med hyfsad kvalitet. Pris har jag ingen aning om men jag skulle vilja prata med en säljare om hur sakerna funkar. Sen ska vi visa alternativfilm så det är ingen stor kostnad.
Just därför vi ska köpa en duk. Det är ju det jag frågar. Var köper man duken?
Vi vill ha en utomhusbio anläggning som är lätt att transportera, enkel att sköta och med hyfsad kvalitet. Pris har jag ingen aning om men jag skulle vilja prata med en säljare om hur sakerna funkar. Sen ska vi visa alternativfilm så det är ingen stor kostnad.
Såg'ru inte mina finiga länkar!
Det var ju dels till Airscreen som tillverkar men även till två tyska återförsäljare.
, näe, jag har lämmnat sådant bakom mig)Här körde dom moppedrivein på en grusfotbollsplan, spände duk på en byggställning och vanlig highend hemmaprojje.
Ljudet vetefan hur dom löste, men förmodligen radio på något sätt.
(jag vet hur jag hade löst det, näe, jag har lämmnat sådant bakom mig)
Skitkul för alla som var där, tyvärr blev det bara en gång, och kanske inte senaste actionrullen, men ändå!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |