Tommy.exe
Guest
Ja, annars skulle jag inte skrivit detMin 02 R1a jag vurpar som sagt. Se bilder ovan.
squidendo.jpg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, annars skulle jag inte skrivit detMin 02 R1a jag vurpar som sagt. Se bilder ovan.

Ja, jag förnekar inte mig själv Haha! Gjorde allt dumt man kan göra på vägen...Detta var en fotosession för en DVD-film för SIC Riders jag körde för som det gällde. Vi skulle visa nyllena. En polare körd typ helt naken o gjorde endos, wheelies, stand ups osv... bara ett par elefantsnabelkallingar på sig. Heheh!squidendo.jpg![]()
Ja, jag förnekar inte mig själv Haha! Gjorde allt dumt man kan göra på vägen...Detta var en fotosession för en DVD-film för SIC Riders jag körde för som det gällde. Vi skulle visa nyllena. En polare körd typ helt naken o gjorde endos, wheelies, stand ups osv... bara ett par elefantsnabelkallingar på sig. Heheh!
Denna ger mig skönast minnen från Cali... en liten wheelie genom orange county.
[YOUTUBE-ID]eifAdx35xro[/YOUTUBE-ID]
Jodu, jag har åkt fast... ett par gånger där. Alla gånger med vapen draget. Det var väääldigt hårt mot alla hojåkare i cali när jag bodde där. Du kunde knappt göra något utan att bli stannad. Jag stod till och med i rätten o blev hotad med 1 års fängelse om jag någonsin körde hoj igen. Mitt körkort var ju inte giltigt i USA upptäckte jag efter ett par stopp. Hade missat o ta det där "internationella" körkortet. Så jag köpte en cykel efter det besöktet i rätten. Domaren var tydlig.att man har modet..tänker på hur hårda snutarna är där nere.
Jodu, jag har åkt fast... ett par gånger där. Alla gånger med vapen draget. Det var väääldigt hårt mot alla hojåkare i cali när jag bodde där. Du kunde knappt göra något utan att bli stannad. Jag stod till och med i rätten o blev hotad med 1 års fängelse om jag någonsin körde hoj igen. Mitt körkort var ju inte giltigt i USA upptäckte jag efter ett par stopp. Hade missat o ta det där "internationella" körkortet. Så jag köpte en cykel efter det besöktet i rätten. Domaren var tydlig.
Mitt körkort var ju inte giltigt i USA upptäckte jag efter ett par stopp. Hade missat o ta det där "internationella" körkortet. Så jag köpte en cykel efter det besöktet i rätten. Domaren var tydlig.

Ja, jag förnekar inte mig själv Haha! Gjorde allt dumt man kan göra på vägen...Detta var en fotosession för en DVD-film för SIC Riders jag körde för som det gällde. Vi skulle visa nyllena. En polare körd typ helt naken o gjorde endos, wheelies, stand ups osv... bara ett par elefantsnabelkallingar på sig. Heheh!
Denna ger mig skönast minnen från Cali... en liten wheelie genom orange county.
[YOUTUBE-ID]eifAdx35xro[/YOUTUBE-ID]
Jag tappade vad jag minns bort det!! lol... Puckat värre. Hade varit 2000 dollar rikare då o lite mindre "hotad" om jag fått med det kortet.Vad var det för kort vi hämtade på MM riksförbund då, jag trodde det var ett internationellt körkort men det kanske du också trodde förvisso![]()
En dag blir det väl en bok av det hela att berätta för barnbarnenÄr det inte dags att du skriver ihop en liten resumé av dina äventyr?
Vi är nog några som undrar vid det här laget och det är ju faktiskt din hemsida från början.
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |