Spontanåka!

Arbetslös, hojen måste servas och försäkringen betalas.

Och ska börja strax att bygga på mina isdäck så ska vi se vem som är chikenpussyliquid i vinter :tungan

Hoppas du hittar jobb!!!

Ja om dina dubbar sitter där dom ska. så lovar jag att ställa upp på snowracer åka och om vi fixar ett fetto hopp så man kan flaya lite...

Ja om dina dubbar sitter där dom ska. så lovar jag att ställa upp på snowracer åka och om vi fixar ett fetto hopp så man kan flaya lite...

tror nog inte jag vill ha nån i snowracer bakom mig, snackade med en kille som tävlat i isracing ett par år och han berättade att ett av hans dubb gått av och åkt rak upp genom kablar och batteriet. Är inte så sugen på ett headshot på mr thörn!

Nu börjar det bli dags att tänja på gränserna och utmana ödet!

ikväll blir det snabb nattgruppkörning på bulten med sikte ankarudden tidigast 00.30

Alla med xenonlyse är förbjudna och endast halvlyse tillåtet!

Samling nångång efter 20 på hemlig ort! PM!

ikväll ska försäkringsbolagens pengar flödá!

1. Bais

ikväll blir det snabb nattgruppkörning på bulten med sikte ankarudden tidigast 00.30

1. Bais

Synd att jag har träning då :( annars hade jag lätt varit på :mad:

1. Bais
2.

Du ska köra uta ljus då eller?

Synd att jag har träning då :( annars hade jag lätt varit på :mad:

Först jobb o sen träning, hur är det med prioriteringarna egentligen:confused:
Nåväl, själv ska jag bara soffpotatisa mig så jag ska väl inte säga nått egentligen

Last edited:
Först jobb o sen träning, hur är det med prioriteringarna egentligen:confused:
Nåväl, själv ska jag bara soffpotatisa mig så jag ska väl inte säga nått egentligen[/QUOTE]

ibland måste man prioritera lite fel för att veta när man prioriterar rätt :arsele

Last edited:
ok så ni menar att man ska först jobba sen träna sen headshot med en facial som avslut. är det så man prioriterar ElleR ???

1. Bais

Hade gärna åkt men håller på att flytta möbler..:) :(

Var ute i går å körde upp till vaxholm o gottröra, fick bakhjulssläpp på väg mot färjan så det är lite halt, iofs så är bakdäcket inte det bästa o tekniken första säsongen inte klockren heller men halt börjar de bli;) ta det lugnt på bulten ni som ska åka..:)

Last edited:
Før helvede Bais... jag stod och väntade vid Rosen hela kvällen.
Drog ett par feta bombrepor fram och tillbaka på bulten, utifall att du kört i diket.
Men jag såg dig ingenstans.
Jag blir så jävla förbannad!!!!! :mad:

:rolleyes:

Før helvede Bais... jag stod och väntade vid Rosen hela kvällen.
Drog ett par feta bombrepor fram och tillbaka på bulten, utifall att du kört i diket.
Men jag såg dig ingenstans.
Jag blir så jävla förbannad!!!!! :mad:

:rolleyes:

Attans vi måste gazzat om varandra drog bulten två gånger sen direkt ner till ankarudden och riktade om fyren...dock var det lite för varmt ute så vi kanske ska ta en tur tillsammans när första frosthalkan kommer! kan ju bli riktigt spännande:yoparty

Back