Spamtråd M+S

Haha...vilka vi? Har ni tagit ett enda löpsteg efter stafetten?:tuttar

Haha jag sprang ju inte ens stafetten :rolleyes:

Får ju hoppas att du oxå förbättrar dig lite... tyckte du var lite långsam senast!! :D

Jaha ja.. och hur går det med träningen då?????? :7peta

Det går ju grymt bra, snart är soffan så nedlegad att den inte är skön längre och då jäklar :yoparty

Last edited:
Btw, e de nån som vet varför i hela friden det verkligen tok-kryllade av poliser på Wieselgrensplatsen i eftermiddags???

Fryser fortfarande om fötterna efter morgonens körlektion... Får nog ta ett bubbelbad innan jag och mamma ska ägna oss åt kärringshopping med tillhörande lattefika efteråt:banana

God morgon! Snart har halva veckan gått! :hoppa

Om man jobbade i måndags vill säga. Om en och en halv timme har halva arbetsveckan gått. :yoparty

Fryser fortfarande om fötterna efter morgonens körlektion... Får nog ta ett bubbelbad innan jag och mamma ska ägna oss åt kärringshopping med tillhörande lattefika efteråt:banana

Du får trycka in fötterna lite närmare motorn och avgasröret. Alternativt ha lite varmare sockor på dig.

Hur skiljer sig kärringshopping från vanlig shopping?

Du får trycka in fötterna lite närmare motorn och avgasröret. Alternativt ha lite varmare sockor på dig.

Hur skiljer sig kärringshopping från vanlig shopping?

Det tar alldeles för lång tid för vad som är rimligt, blir i slutändan mycket dyrare än vad man hade trott och känns allmänt ganska onödigt men, ändå är det ett trevligt sätt att komma ut tillsammans med mamma en stund. Alternativet är ju att åka till mormor och äta skorpor...

Skorpor har jag inte ätit sen jag var jätteliten ju. Det är riktigt gott :)

Ouch, inte kul att vara ute och köra nu.. Var bara +1 på min termometer. :näsblod

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...