Smarta killar

Skönt att de åkte fast dock :tummenupp

Tänk på alla som gör exakt samma grej men inte vurpar och blir tagen av polisen.. vidrigt... :död

Försöker att inte tänka på alla jävla ratt(styre)fyllon det finns därute. Då hade man fan inte vågat ge sig ut med varken bil eller hoj. Förhoppningsvis blir det självsanering så småningom.

3 promille.. jisses..då är man fruktansvärt radar!
hur klarar man ens gå då? =)
2 mellanöl så somnar en annan..

3 promille.. jisses..då är man fruktansvärt radar!
hur klarar man ens gå då? =)
2 mellanöl så somnar en annan..

Kan man ha så mycke i kroppen och fortfarande stå!!! Helt sjukt!
man hade ju snarare legat och kramat hojen på parkeringen för man råka trilla över den :död

Citat:

Den 23-årige mannen misstänks därför för att antingen ha stulit eller medvetet ha använt en stulen motorcykel. Falskskyltningen innebär att 23-åringen dessutom är misstänkt för märkesförfalskning.

Märkesförfalskning:lol:lol:lol:lol:lol:rofl:hihi

lika ofta som du kör förbi en taxi kör du förbi en rattfull

Det är naturligtvis ren fabrikation. Ingen sätter sig och kör mc i det skicket. Ett solklart fall av "eftersupning!"

/G Ahrton

Kan man ha så mycke i kroppen och fortfarande stå!!! Helt sjukt!
man hade ju snarare legat och kramat hojen på parkeringen för man råka trilla över den :död

Jo. Dom flesta av oss har nog problem att överhuvudtaget komma iväg i en bil eller med MC redan vid 2 promille och än värre blir det ju vid 3.

Jag har för mig att det dom säger är.
5 promille: Dödligt.
4 promille: Medvetslös.
3 promille: Mycket svårt berusad, stora problem att överhuvudtaget stå upp eller prata.
2 promille: Ganska berusad. Börjar prata svårbegripligt och vinglar.
1 promille: salongsberusad.

En person som kan få igång ett fordon och köra iväg vid 3 promille brukar man utgå ifrån är en person som har ganska grava alkoholproblem. MAn måste vara tillvänjd för att greja det.

Nja, vadå? Du påstod att ingen sätter sig och kör mc i det skicket. En alkis som är van att supa kan ha mycket höga halter av alkohol i blodet och ändå uppfattas som tämligen nykter. Han skulle nog sätta sig och köra mc. Finns många som kör bil med den promillen.
Högsta promillen har en Lettisk lastbilschaffis, 7,72 promille......

Polisen motiverade sin "insats" vid Swedish Bike Meet (Knallpulvercity) med att de gjot X antal nykterhetskontroller och hittat ett antal onyktra förare.
Insatsen debiterades arrangören.
Procentuellt skulle nykterhetskontrollerna gett större utdelning var som helst annars.
Kostnaden var sista spiken i kistan för arrangemanget.

I övrigt blir jag glad och trevlig vid polisens rutinkontroller, när de kolla körkortet, nykterheten och att fordonet är någorlunda trafikdugligt.

Hastighetskontroller ger en annan sinnesstämning.

Nja, vadå? Du påstod att ingen sätter sig och kör mc i det skicket. En alkis som är van att supa kan ha mycket höga halter av alkohol i blodet och ändå uppfattas som tämligen nykter. Han skulle nog sätta sig och köra mc. Finns många som kör bil med den promillen.
Högsta promillen har en Lettisk lastbilschaffis, 7,72 promille......

Jag skrev också under med en pseudonym som är synonym med kungen av taskiga bortförklaringar, (i samband med påståenden om spritförtäring och framförande av fordon samt ordningengföljden på dessa aktiviteter). Trodde, i min enfald, att man inte behövde sätta ut färgglada huvudfotingar för att folk skulle uppfatta en viss raljans.

Varenda Svensson lyckas bygga upp en promillehalt på en vecka med paraplydrinkar, som hade gjort gelé av benen vid en enstaka fylla. Jag är en lantis, tror du inte jag vet vad maratonsupa innebär?

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back