Skriv-vad-du-vill-tråden

"Spill inte på bardisken, det fräter bort fernissan":D:D:D

1:a Oktober? Snacka om att suga ut julen, det är ju värre än när det börjar julskyltas i November...:huvet

Min granne sålde jultidningar i några år förrut. Ett par år så fick hon hem katalogerna innan sommarlovet ens var slut. Man skulle börja i tid eller hur var det..? :rolleyes: :huvet

Min granne sålde jultidningar i några år förrut. Ett par år så fick hon hem katalogerna innan sommarlovet ens var slut. Man skulle börja i tid eller hur var det..? :rolleyes: :huvet

"Det ska böjjas i tid, det som krokigt ska bli" Men vaf-n det fins ju grader i helvetet..:mad:

Apropå juldrinkar och tema, så tycker till och med jag att det går lite till överdrift det här med julframförhållningen när de släpper Blossa årgångsglöggen till försäljning på bolaget redan 1a oktober. :huvet

Förvisso tänkte jag bjuda på lussefika i år, liksom återgå till ordningen, men va'faaan... Inte ens jag vill dricka glögg i oktober. :mad:

:kiss

Men lilla snärtan nu snackar vi inte glögg :mad::spammer:felämne:backontoputan brottargroggar.:fyllisar:fyllisar:öl:rullandeu:dricka:Rockbanan:galen

Se så temaförslag bitte !

Men lilla snärtan nu snackar vi inte glögg :mad::spammer:felämne:backontoputan brottargroggar.:fyllisar:fyllisar:öl:rullandeu:dricka:Rockbanan:galen

Se så temaförslag bitte !

MUAHAHAHAHAHAAA!!! :rofl

"Lilla snärtan"... det var det ... :rofl Jaja, mycket ska man höra, varandes medelålders och tjockast på mitten. :kiss

För övrigt får du stå för drinktemat, jag har mitt tema klart för julen i år, men det avslöjas först vid lussefikat när granen för första gången på 16 år kläs FÖRE JULAFTON!!! :D

"Lilla snärtan"... det var det ... :rofl Jaja, mycket ska man höra, varandes medelålders och tjockast på mitten. :kiss

För övrigt får du stå för drinktemat, jag har mitt tema klart för julen i år, men det avslöjas först vid lussefikat när granen för första gången på 16 år kläs FÖRE JULAFTON!!! :D

Well tyckte kexet lät lite för junisaktigt.....

Tema......funderar på rabarber...............:va:D

du kan vara lugn...när korken på flaskan öppnas snarkar både miss puck och thyg0d redan...

dom sänks av ångorna..:D:gnissla

du kan vara lugn...när korken på flaskan öppnas snarkar både miss puck och thyg0d redan...

...OCH det kommer från Herr Bokstav som gick balansgång på Vasagatan senast han sniffade på korken !

Man kan alltid blanda en Uggli-Buggli. En liten skvätt av allt som flyter i baren (utom eventuella fiskmåsar) och så toppar man med ett körsbär.:banana

Well tyckte kexet lät lite för junisaktigt.....

Tema......funderar på rabarber...............:va:D
Jag kokade rabarbersaft i somras! :tummenupp

:D

Kexet är annars Kaptens uttryck. :rolleyes:

Ja, du ska inte tro att han dricker av skiten han blandar själv, den bjuder han till alla andra så han kan sitta där och smutta på sin kärringdricka. :krama

Man kan alltid blanda en Uggli-Buggli. En liten skvätt av allt som flyter i baren (utom eventuella fiskmåsar) och så toppar man med ett körsbär.:banana
Känner jag Puckot, så toppar han hellre med ett fruset jungfrubröst. :tuttar

Last edited:

Kär grogg har många namn.

Hos oss hette den Hunschki Bunschki.
Testade att toppa med "Crackel and Popp" men set skvätte förjävligt.

Kär grogg har många namn.

Hos oss hette den Hunschki Bunschki.
Testade att toppa med "Crackel and Popp" men set skvätte förjävligt.

Intressant ändå att det är samma typ av fonetiska sammansättning. :D

Man skall heller inte försöka vara nyttig och lägga i två Resorb för bättre upptagning...

Intressant ändå att det är samma typ av fonetiska sammansättning. :D

Man skall heller inte försöka vara nyttig och lägga i två Resorb för bättre upptagning...

Undra hur druvsocker på glaskanten skulla arta sig....måste testas.

Last edited:
(Thyg0d på frugans konto)

Neeeeh... Inte snuskgubbe.... Gosigt!! :yoparty:yoparty:yoparty

Och varför i hela friden såg jag inte r:et?? :D
Ingen kommentar... Jag vilar min resväska, jada jada jada... :tuttar

:D

Hur kommer det sig att du alltid gömmer dig bakom frugan? :va
Hon är så liten, så du fattar väl att du syns och blir styggt avslöjad, HELA TIDEN!!! :kiss

(eller är det så Bambi skriver när hon vill vara lite wild and crazy, för ingen reagerar om Thyg0d skriver knäppa saker?!?)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back