750-R
En dag på banan-andligt lavemang
- Gick med
- 26 Jun 2003
- Hoj
- CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Nån vänlig själ som kan skicka bild/beskriva hur jag ska sätta tillbaka kammarna i min motor. Alla tips mottages tacksamt. Kom ihåg lite glest hur de satt när jag rev för ett tag sen.Har ej rört inställningen på dreven. Hört att nockarna ska peka åt varsitt håll samt att strecken på dreven ska vara horisontala med ventilkåpan. Men det får ju inte gärna bli på ett ungefär detta. Så lite bilder eller nåt vore ju kanooon.
Har 1:ans kolv i topp/veven i t-läget.
Väntar med spänning
Har 1:ans kolv i topp/veven i t-läget.
Väntar med spänning

Last edited:

