Är ni nakna när ni surfar på SH?

Klart han är, frågan är vad han är insmord med just i kväll?

Diesel, spectroolja, tändkulesot eller helt enkelt har en hemmakväll med margarin?

Jag mfl har torrsatt båten på båtklubben idag, varit uppe sedan 06 :( Efter att ha tappat ur kylvätskan ur tändkulemotorn och våtskurat den stenkolstjärade botten kan jag meddela att min fragrance för aftonen är......den pikanta stenkoltjäredoften med inslag av kreosot! Under naglarna ruvar en sorgkant av konstistensfett och brännolja. Så du gissade nästan rätt! :krama Nu ska jag nydushad ut och krusa på byn med dieselmercan. Ty hon ska nu köras ned till båtklubben där det nu är lovligt att parkera igen efter dagens övningar. Hade henne parkerad på sthlm gator idag, bland Audimänniskorna alltså, farligt farligt... :gnissla

Jag har torrsatt båten idag, varit uppe sedan 06 :( Efter att ha tappat ur kylvätskan ur tändkulemotorn och våtskurat den stenkolstjärade botten jag jag meddela att min fragrance för aftonen är......den pikanta stenkoltjäredoften med inslag av kreosot. Under naglarna ruvar en sorgkant av konstistensfett och brännolja. Så du gissade nästan rätt! :krama Nu ska jag nydushad ut och krusa på byn med dieselmercan. Ty hon ska nu köras ned till båtklubben där det nu är lovligt att parkera igen efter dagens övninger. Hade henne parkerad på sthlm gator idag, bland Audimänniskorna alltså, farligt farligt... :gnissla

...margarinet löser IAF tjäran! :D

Jag mfl har torrsatt båten på båtklubben idag, varit uppe sedan 06 :( Efter att ha tappat ur kylvätskan ur tändkulemotorn och våtskurat den stenkolstjärade botten kan jag meddela att min fragrance för aftonen är......den pikanta stenkoltjäredoften med inslag av kreosot! Under naglarna ruvar en sorgkant av konstistensfett och brännolja. Så du gissade nästan rätt! :krama Nu ska jag nydushad ut och krusa på byn med dieselmercan. Ty hon ska nu köras ned till båtklubben där det nu är lovligt att parkera igen efter dagens övningar. Hade henne parkerad på sthlm gator idag, bland Audimänniskorna alltså, farligt farligt... :gnissla

Är det nåt fel på Audimänniskor eller :mad:

Ett varningens ord. Sitt inte naken i soffan och surfa med laptopen i knät. Om det ringer på dörren och laptopen slås igen lite hastigt så kan olyckor hända. Har jag hört.

Kallingar ibland, se nedan :gnissla
Nu är det din tur :D
Vass ton hos Jörgen? :confused:
Wtf har hänt? Tagit upp båten eller?

Jag tycker bara att om man vill skapa trådar där andra ska vara självutlämnande så är det ju fundamentalt att man som TS (i likhet med tex du och UT) själv är just självutlämnande/självironiserande. Att du tex har fått så många självutlämnande bekännelser från inläggare i din "Dagen gay-grey"-tråd är ju tack vare att du emellanåt ger oss läsare häpnadsväckande berättelser från din sällsamma vardag. Annars hade det liksom inte funkat. Så såna här trådar är ju förstås dödsdömda om inte TS visar självdistans och inleder med lite ärtiga bilder eller annat bisarrt material.

On topic så kan jag tillstå att jag har lakanskräck, att gå och lägga sig är verkligen "Lilla döden". Dessutom har jag sedan barndomen svårt att sova. Så i sant självbedrägeri brukar jag hamna i en rätt naken gestalt framför datorn på kvällarna ibland. Jag tar ut alltså ur linserna, borstar tanden, strippar allt utom kallingarna. Men går då sen förstås inte och lägger mig, utan jag fastnar framför datorn, Discovery, eller nåt annat. Sittandes i kallingarna. :dummer
Självbedrägeriet är alltså att med dessa förberedelser så har jag jag ju "nästan gått och lagt mig", och får således moralisk dispens att vara uppe lite till:3freak

Eftersom man inte kan skriva så här utan att föregå med utlämnande exempel så får ni här en ögonblicksbild av eder nyduschade överårige strandpudding i detta tillstånd. Dvs självbedrägligt klar för natti. Endast lite tjära kvar i håret. Observera de fasta pattarna och de protesfärgade garderobsdörrarna.

Bifogat

• IMG_0858.JPG
    IMG_0858.JPG
    42.5 KB · Visningar: 39
Last edited:
...margarinet löser IAF tjäran! :D

Gissa vilket svartbygge jag körde förbi två kvarter från mitt hus när jag var ute med dieselmercasinen. Den var förstås rätt trött jämfört med kruppstålet. :fakta Men rätt ball ändå

Bifogat

• IMG_0946.JPG
    IMG_0946.JPG
    70.7 KB · Visningar: 62
  • IMG_0947.JPG
    IMG_0947.JPG
    78.4 KB · Visningar: 74
  • IMG_0948.JPG
    IMG_0948.JPG
    71.1 KB · Visningar: 68
Haha, va faaan Jörgen geee rej me sånadär bilder man blir ju skraj :D

A-kupa?

Jag tycker bara att om man vill skapa trådar där andra ska vara självutlämnande så är det ju fundamentalt att man likt TS som tex du och UT själv är just självutlämnande/självironiserande. Att du tex har fått så många självutlämnande bekännelser i din "Dagen gay-grey"-tråd är ju just att du emellanåt ger oss läsare häpnadsväckande berättelser från din sällsamma vardag. Annars hade det liksom inte funkat. Så såna här trådar är ju förstås dödsdömda om inte TS visar självdistans och inleder med lite ärtiga bilder eller annat bisarrt material.

On topic så kan jag tillstå att jag har lakanskräck, att gå och lägga sig är verkligen "Lilla döden". Dessutom har jag sedan barndomen svårt att sova. Så i sant självbedrägeri brukar jag hamna i en rätt naken gestalt framför datorn på kvällarna ibland. Jag tar ut alltså ur linserna, borstar tanden, strippar allt utom kallingarna. Men går då sen förstås inte och lägger mig, utan jag fastnar framför datorn, Discovery, eller nåt annat. Sittandes i kallingarna. :dummer
Självbedrägeriet är alltså att med dessa förberedelser så har jag jag ju "nästan gått och lagt mig", och får således moralisk dispens att vara uppe lite till:3freak

Eftersom man inte kan skriva så här utan att föregå med utlämnande exempel så får ni här en ögonblicksbild av eder nyduschade överårige strandpudding i detta tillstånd. Dvs självbedrägligt klar för natti. Endast lite tjära kvar i håret. Observera de fasta pattarna och de protesfärgade garderobsdörrarna.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg