80 talet, Sveavägen

hehe ring gugge om du har tele nr ;) hon hadde en röd fws400 om du nu minns :D med röda hantag ;)

sussi o i solna minns du väl :D :tungan

sen tro ja att du trilla i plask dammen då vi sprang till pressbyron hehe:tungan

//Robin

Det är ju tyvärr såhär:efter ett antal marksyningar där jag mestadels tagit emot mig med skallen,har det uppstått ett visst glapp i minnesbanken.
På riktigt.
Minns knappt vad jag gjorde för en timme sen.
Skitjobbigt :gråta
 
*host* jobbade med att serva er mc åkare med däck *host*

Lovar att försöka ta mig ut nästa onsdag om vädret tillåter - och då hoppas jag att ngr av gammalgalningarna finns ute och inte bara dagens "moralfjollor" till mc folk!! :D "länge leve ironin"
Om solen kommer fram tittar jag förbi dig under morgondagen:krama
 
*host* jobbade med att serva er mc åkare med däck *host*

Lovar att försöka ta mig ut nästa onsdag om vädret tillåter - och då hoppas jag att ngr av gammalgalningarna finns ute och inte bara dagens "moralfjollor" till mc folk!! :D "länge leve ironin"



Jasså du kör me gummi nu hehe igen ;) :tummenupp

Grilla på hällasgården u knove vi snattar korven som förr :tungan

hum va det inte nogon spes insats i sthlm (västberga) :rolleyes: som surra fint eller nogot :rolleyes:



//Robin
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top