Bulten 090920 by PippiT

HaHa de va la gött!

Sa inget förrut om dina bilder.... bra jobbat:)

Tack, jag har hittat mitt kall.
Min nya hobby definitivt, nu ska man bara gå en fotokurs oxå så man får lite riktiga skills. Det blir säkerligen mer fotografering i helgen om jag får tillåtelse att låna kameran. :banana

Jag såg det! Ser ju inte klokt ut! Men nu är det färdigskrapat för 2009 och så får jag lära rätt från början 2010 :) Tack för påpekandet ;)

PippiT du får knäppa av lite snabbare så inte häcken syns!!! :arsele

Blir nog bra det där, bankurser är att rekommendera... :) BKK på kartbana funkar med, leta dig upp i de snabbare passen så får du mer tips på körställning. :)

/J

Blir nog bra det där, bankurser är att rekommendera... :) BKK på kartbana funkar med, leta dig upp i de snabbare passen så får du mer tips på körställning. :)

/J

Jag har kört SMC bana 1 gång... För 2 år sedan... tror jag ska köra i långsamma iaf en gång till o börja med... så får jag se...

Jag har kört SMC bana 1 gång... För 2 år sedan... tror jag ska köra i långsamma iaf en gång till o börja med... så får jag se...

OT-flaggen hissas. :crash Jag menade kartbaneturerna, det brukar mest vara gaskontroll och blickövningar i de lugnare grupperna - kroppsplaceringen sköts i de raskare. :)

På storbanekurserna är det stegen det handlar om, det var lite kroppsplacering från steg 2 och framåt. :)

Ingen bild på mig pippi?

Svart klädsel, svarthjälm med svart visir. röda dojjor. Står Sturpen Mc på ryggen och på armarna.
Körde en silver Bmw Gs650f -08. Den nya modellen.

Jag vågar väl inte fråga dig..
men here goes, Svart R6:a av 2005 års modell.. jag hade ett svart/silver/blått spykeställ. med en svart tröjja över med orange text "Muppets MC" på rygg och höger arm. :gnissla

Tyvärr fick jag inte med dig denna gång. :(

Ingen bild på mig pippi?

Svart klädsel, svarthjälm med svart visir. röda dojjor. Står Sturpen Mc på ryggen och på armarna.
Körde en silver Bmw Gs650f -08. Den nya modellen.

Bifogat

• DSC_4729.jpg
    DSC_4729.jpg
    217.8 KB · Visningar: 75
Tyvärr fick jag inte med dig denna gång. :(

Men då, då får jag komma till press-läktaren i helgen och lämna över min kamera till dig och uppfinna nått fiffigt så att när jag kommer fräsandes så fotar du och kameran bara mig med över 9000 bilder i sekunden! :D

Nisse och Razze hälsar och tackar för de sköna bilderna (Razze är hunden som blinkar) !!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Nisse och Razze hälsar och tackar för de sköna bilderna (Razze är hunden som blinkar) !!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Hahahahah, fan vad nice...det är min absoluta favvobild och därför har jag den i mitt garage. Funderar på att göra en tavla av den. I LOVE IT!!!
Hälsa och tacka för motivet. :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...