hank
H.Granbom racing #38 Speedster cup
Trist att jag missade er på Heden men jag slet i mitt anletes svett för att få mina slantar små!
Gaffelolje byte
. Vilken QS blir det? Jag är inne på en translogic..
Jag drömmer och planerar för fullt inför nästa sommar!
/Henrik
Gaffelolje byte
Jag drömmer och planerar för fullt inför nästa sommar!
/Henrik
Och var höll Du hus när vi var till Heden förra helgen? Å andra sidan blev det bara 10 min körning innan det var dags att åka igen
Byta olja i gaffeln, byta några shims på avgasventilerna, QS, fixa lite spackel och lack på en av bankåpecutsen, drömma om nästa säsong...Thats about it.

), Kinnekulle är ju en jättebra 675-bana, Falkenberg har jag inte testat än, liksom Sviestad och så var det ju det där med Fällfors...
Låt mig återkomma när det börjar utkristallisera sig lite datum
? Nehej Du, köp älsklingen en Mazda Miata, förklara att Du bryr Dig om henne, unnar henne att köra lite aktivt själv och vill att Ni träffas lite då och då på utvalda mysiga platser, så slipper Du släpa på ryggsäcken
(Flyttar striden hit Shooter) så det kan nog funka med sittställningen, man måste ändå bygga ny sadel som har lite mer rörelsefrihet bakåt.
Tänker då främst på er som använder hojen på gatan. Har ni bilder och tips på hur man kan göra för att ersätta orginalet och få till det snyggt???
Säkerligen skulle man bli lite snabbare, men skulle jag ha lika roligt?