Sluta gömma er bakom slöjan!

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Jag tänkte inte svara på din fråga, den var ju riktad till korvgubbe, men däremot är jag lite undrande till var du brukar surfa som med lätthet kan hitta sådana bilder på nätet. :D

Break Galleries FTW :)

hát az is magyar...

igén...gabor2 magyar

A nagy lòfaszomal letekerek ast a salàmipaszit...:yoparty.

Jag tänkte inte svara på din fråga, den var ju riktad till korvgubbe, men däremot är jag lite undrande till var du brukar surfa som med lätthet kan hitta sådana bilder på nätet. :D

Finns i sporthoj galleriet.

Jag tycker det är konstigt att så många blir upprörda över Jehovas och Livets Ord och liknande men när det gäller ännu galnare religiösa personer fast med en annan religion, tex en religion som förespråkar världsherravälde, ska det puttinuttas så hela tiden.

.

folk, läs svenskar, är skiträdda för islamister..de ska ju "knollaminmammauppåner"..kompis liksom vatyp altsåba stenkatarbrännabilarsnubben med hoodie...:Bugar....räddasomjovisst.

Last edited:
Det känns lite som på mellanstadietiden med konversationer på rövarspråket att sitta och skriva kommentarer på andra språk.

Trodde det bara var skåningar som tyckte det var fränt att inte någon förstår vad de säger.

Förbjud burka och skåningar!

Det känns lite som på mellanstadietiden med konversationer på rövarspråket att sitta och skriva kommentarer på andra språk.

Trodde det bara var skåningar som tyckte det var fränt att inte någon förstår vad de säger.

Förbjud burka och skåningar!

det känns lite som på sandlådenivå med någon som uttalar sig om konversationer på andra språk.

trode det bara var inavlade idioter som tyckte det var fränt att hålla till i sandlådan.

förbjud inavlade idioter och sandlådor!

det känns lite som på sandlådenivå med någon som uttalar sig om konversationer på andra språk.

trode det bara var inavlade idioter som tyckte det var fränt att hålla till i sandlådan.

förbjud inavlade idioter och sandlådor!

Jösses.

Jag gick länge i villfarelsen att du var normalbegåvad. I stand corrected.

Fan nu har jag missat massa i tråden?har vi kommit fram till något?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg