Top Gear.

Det finns en topgear.boxset torrent på en av sajterna jag har konto på, på 17GB (5dvd). Vet inte om det är den du söker.

Det finns en topgear.boxset torrent på en av sajterna jag har konto på, på 17GB (5dvd). Vet inte om det är den du söker.

Det låter lite. Som tidigare skrivet har jag alla avsnitt, och de tar allt som allt 50 gig. Det skall även vara sagt att de första säsongerna är lågupplösta(512x328 pixels).

Mitt paket är 83.0GB och då är det xvid rakt igenom. så 17gig för en dvd? nog bara en säsong.

Mitt paket är 83.0GB och då är det xvid rakt igenom. så 17gig för en dvd? nog bara en säsong.

MM det stämmer nog, ser nu att det står 2006 :brinnerup

Ultimate.TopGear.Boxset.2006.COMPLETE.NORDIC.PAL.DVDR-Clarkson heter den. Finns också en S1-S10 xvid-pack på 54.62GB.

73% och 81% nedladdat av säsong 12 resp. 13. Ska bli kul att se =)

Vietnam special är en av de bästa avsnitten på senare tid! :tummenupp

Vietnam special är en av de bästa avsnitten på senare tid! :tummenupp
Tycker att alla specialare är sjukt roliga!
Hur många är det egentligen?
1. Korsa USA.
2. Åka till sydpolen.
3. Åka runt i afrika.
4. Vinterolympiad i Lillehammer
5. Vietnam på två hjul

Tycker att alla specialare är sjukt roliga!
Hur många är det egentligen?
1. Korsa USA.
2. Åka till sydpolen.
3. Åka runt i afrika.
4. Vinterolympiad i Lillehammer
5. Vietnam på två hjul

6. Superbilar i europa (Ford GT, F430, Zonda)
7. Muskelbilar i USA.
8. Reliant robin rymdprojektet.
9. Hitta bästa bilvägarna i europa
10. Showdown topgear vs D motor (tyskt)
11. Rally för bilar tillverkade före 1982

dom jag kunde komma på nu

Sen har ju clarksson gjort en del egna filmer som är sevärda.. Typ heaven and hell, apocalypse clarksson, supercar showdown och va de nu heter..

Vad heter dom avsnitten?
Dom måste jag försöka hyra i någon onlineshop!

Top_Gear.9x04.WS_PDTV_XviD-FoV
Top.Gear.S13E06.WS.PDTV.XviD-RiVER

Så, nu kan du gå och hyra dom :)

liten bonus: The BBC has confirmed that filming for Series 14 has started and the series will air from November 2009

Last edited:
Top_Gear.9x04.WS_PDTV_XviD-FoV
Top.Gear.S13E06.WS.PDTV.XviD-RiVER

Så, nu kan du gå och hyra dom :)

liten bonus: The BBC has confirmed that filming for Series 14 has started and the series will air from November 2009

Jag har hyrt dom redan, men utkörningen går sakta, den verkar levereras med cykelbud.

Vafan, jag har kommit upp i typ max 200 med mitt 3:mad: :gråta

Dessutom har de jävlarna snott bandbredden för mig nu på grund av överskriden datagräns, ska fan byta till telenor det första jag gör på måndag.

Du bor i Lund. Stadsnätet! 100/100 för 50.- i månaden... Need no say no more.

Har ingen hemtelefon. Behöver ett telefonnät för att det ska funka.

Hmm... Nja, du behöver att lägenheten/bostaden är ansluten till stadsnätet (du får ett nätverksuttag i väggen att plugga in datorn i).
Har inte heller hemtelefon, medan tjejen som har hemtelefon däremot inte kan ha det eftersom hennes lägenhet inte är ansluten till stadsnätverket.

Hmm... Nja, du behöver att lägenheten/bostaden är ansluten till stadsnätet (du får ett nätverksuttag i väggen att plugga in datorn i).
Har inte heller hemtelefon, medan tjejen som har hemtelefon däremot inte kan ha det eftersom hennes lägenhet inte är ansluten till stadsnätverket.

Ok, du har rätt. My bad. Hur som haver, jag är inte ansluten till det heller (har inga nätverksuttag) så det funkar inte iallafall. Får dras med mitt sketna mobila bredband vars snåla jävla koncern snor min bandbredd hela tiden... Telenor nästa!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg