Match.com, hit eller shit?

Match.com Hit eller Shit

• Antal röstningar
    0
Man vet inte om man ska skratta eller bli arg för att du har så låga tankar om folket på SH, men du har säkert rätt, jag har varken rakad skalle eller tattueringar och jag får då fan inget.

Men i övrigt håller jag med dig om nätdejtingen, finns det hundratals burkar med smågodis i affären är det väldigt få som går rakt fram och väljer en och sedan håller sig till enbart en...

Skillnaden där är att du behöver inte få ett exemplar som någon annan har slickat på....
Skratta åt det, men koka inuti. Jag glömde skriva att det man mest troligt får är klamydia.

Match.com var jäkligt dyrt sist jag kollade....

Kikat på ekontakt?

Jag provade det där med nätdejting en gång förut :rolleyes:

Om man är lite öppen och vågar träffa lite tjejer så får man ärr i själen och roliga historier att berätta för folk på fyllan :tummenupp

Match.com var jäkligt dyrt sist jag kollade....

Kikat på ekontakt?

Jag provade det där med nätdejting en gång förut :rolleyes:

Om man är lite öppen och vågar träffa lite tjejer så får man ärr i själen och roliga historier att berätta för folk på fyllan :tummenupp

Att leva i förhållande är som regel ännu dyrare, så det är nog bra med en tidig tillvänjning

Att leva i förhållande är som regel ännu dyrare, så det är nog bra med en tidig tillvänjning

Att det kan vara dyrt och leda till att man, förutom att vara den enda arbetande, får ta hand om all städning, diskning och matlagning hemma har jag redan fått erfara :gråta

Hoppet är ju det sista som överger en sägs det, så jag lever på det ett tag till :D

Last edited:
Han har bara råkat på nobben, det är hårt för vissa.

Det hade varit mycket enklare än 32 besök på kliniken med påföljande kirurgiska ingrepp. Tjejer på internet är lite som giftiga svampar. De ser ätliga ut, kan smaka okej men är hälsovådliga.

Nu vart iaf jag nyfniken... :)

De har sina ostbågar parkerade utanför kylskåpet. :tungan

Skillnaden där är att du behöver inte få ett exemplar som någon annan har slickat på....

Om det bara vore såväl som att de har blivit slickat på :) hahaha

Norman

Visst finns det substans i det du säger. Men i slutändan så är hon också en vanlig person som alla andra. Som på krogen. Det må vara köttmarknad och vissa hör hemma där mer elelr mindra än andra. Men man vet aldrig vad man träffar på och hur de slutar.

Vilket förhållande med en tjej slutar inte med ärr :rolleyes:

Last edited:
Vad har du egentligen råkat ut för här med tanke på inställningen? :näsblod

Det har nog inte bara med Mattias att göra, det har blivit mer av ett känt faktum (med reservation för undantag) att cheyer på SH inte riktigt är som dom ska alltid.

Tänker du nu att "killarna minsann inte är ett dugg bättre" så tänker du helt rätt, men vi är ju konstiga och anses vara svin även utanför SH så den jämförelsen kan du tyvärr inte längre göra.

Mattias himself har för övrigt gått bakom ryggen på mig och stulit en stortuttad stockholmska från mig, så lite ligga har han allt fått. :mad:

sluta sök så djävulskt. flummit men bara va.
skit i betalsajter.
nightlife.se funka för mig. hängde där för massa år sen och man behöver bara va lite flörtig men inte gåpåig.. jag e faen inte snygg men faen va nummer jag fick. kanske dom va konstig iaf :tungan

sluta sök så djävulskt. flummit men bara va.
skit i betalsajter.
nightlife.se funka för mig. hängde där för massa år sen och man behöver bara va lite flörtig men inte gåpåig.. jag e faen inte snygg men faen va nummer jag fick. kanske dom va konstig iaf :tungan

Fanns det möjlighet att köpa remsa till en och samma attraktion?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg