Öppen körning för tjejer

Tack för en kul dag. Vi hann inte pratas vid så mycket men det får bli mer en annan gång. Det blev ett bra tempo som jag klarade att hänga med på och har definitivt inte blivit avskräckt från att hänga med fler gånger. :tummenupp

Halloj och tack för en intressant körning :D den började ju bra med ösregn, lite solsken i mitten och avsluta med att det började droppa igen...

Kul att lära känna en ny tjej från församlingen i SH :) killarna hade minst lika trevligt som vi, trots att vi kraschade deras "party":yoparty
 
Halloj och tack för en intressant körning :D den började ju bra med ösregn, lite solsken i mitten och avsluta med att det började droppa igen...

Kul att lära känna en ny tjej från församlingen i SH :) killarna hade minst lika trevligt som vi, trots att vi kraschade deras "party":yoparty

Ja, vädret var omväxlande men vi hade mer sol än regn som tur var. :)

Killar uppskattar väl alltid damsällskap även om vi ställer till det för dom ibland :hihi
 
:tummenupp Låter bra de där :)
Själv var man på semester så de fanns inte en möjlighet att köra med er.

Men de blir fler somrar och kanske nån tur till i höst.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top