3000mil på en 25 år gammal hoj är så lite att man nästan funderar på om inte mätaren kanske har slagit runt.3000 mil på 25 år ger 120mil om året det kan jag köra på en månad. 3000 mil är inte heller mycket för maskinen i sig.

Skulle jag vara trådstartaren så skulle jag leta efter en annan hoj om jag inte skulle vara beredd på att smutsa ner mig lite under den kommande vintern. Att hitta en hyfsat fräsch GSX400 för omkring 10 lakan är inte så värst svårt. Och det är nog ungefär vad det kan landa på att köpa den i annonsen och lämna in den för reparation. Minst.



