Lättskött husdjur

En vandrande pinne! :tummenupp Charmiga små gynnare. Inte så smarta
kanske men helt överlägset lättskötta. Hur mycket näring behöver en pinne tror du?

Inte springer den omkring å stökar till heller. Och skulle den kola vippen så
finns det tonvis med kopior att plocka i närmsta skogsdunge, ingen ser nå'n
skillnad om du slänger in ett par kvistar.

Bifogat

• sphobaeticus_seratipes.jpg
    sphobaeticus_seratipes.jpg
    6.3 KB · Visningar: 985
Skippa husdjur och skaffa en hobby som tar lite plats istället! Måla massa tavlor och ha i hörnet. Bygg en fet bilbana. Skaffa en sko-fetisch och gör en lyxig sko-hylla där du kan sortera alla efter färg. Ställ dit ett 4 x 3m Piano.

Själv står det surfbrädor längs mina väggar och hela duschen är invaderad av våtdräkter av alla slag... Underbart :tummenupp

Lycka till :)
Så vill jag också ha!
Svårt att motivera med 40 kvm garage och 10 kvm föråd som inte e halvfulla.:(

Så vill jag också ha!
Svårt att motivera med 40 kvm garage och 10 kvm föråd som inte e halvfulla.:(

Svårt? Det där kan väl fyllas lätt! Jag har 30kvm lägenhet och har allt jag äger och allt som tillhör mina hobbies här inne, förutom hojjen som står utanför på gatan...

Börja med att dubbla allt du gillar, tex köp en hoj till. Sen behöver du extra skinnställ. Sen ny gräsklippare, men se till att spara den gamla. Bygg nått som tar plats .m.m.m.m :)

Last edited:
Svårt? Det där kan väl fyllas lätt! Jag har 30kvm lägenhet och har allt jag äger och allt som tillhör mina hobbies här inne, förutom hojjen som står utanför på gatan...

Börja med att dubbla allt du gillar, tex köp en hoj till. Sen behöver du extra skinnställ. Sen ny gräsklippare, men se till att spara den gamla. Bygg nått som tar plats .m.m.m.m :)
Tror du missa poängen, jag har 80 kvm förrådsyta att fylla innan jag kan ha saker i lägenheten utan att känna mig dum. Men jag ska nog klara det, synd med garaget hade varigt noce med crossen under tvn :hihi

Tror du missa poängen, jag har 80 kvm förrådsyta att fylla innan jag kan ha saker i lägenheten utan att känna mig dum. Men jag ska nog klara det, synd med garaget hade varigt noce med crossen under tvn :hihi

Jag förstod vad du menade, därför kom förslaget att dubbla allt, tillslut är det fullt och du kan börja plantera grejjer i vardagsrummet ;)
Eller så kan du få låna lite prylar av mig som jag stiger på och höppar över här på golvet :D

Jag förstod vad du menade, därför kom förslaget att dubbla allt, tillslut är det fullt och du kan börja plantera grejjer i vardagsrummet ;)
Eller så kan du få låna lite prylar av mig som jag stiger på och höppar över här på golvet :D
Äh ska nog flytta snart då försvinner garaget så då blir det funkigare :hihi Vatten skidor och mountainboards är grymma vägdekorationer va?:tungan

En sån här vill jag ha:

img_44e85107cd240.jpg

En kameleont vore coolt att ha, sen ställer du den brevid tv:n så att den byter färg lite då och då (om den nu byter färg så ofta).

haha!

Har GG något förslag på ett bra djur? Förutom kamphund?

Japp, reptiler. Finns inget som är så hårt som att stå vid terrariet och spänna tatueringarna och nackmusklerna medans man väntar på 3,5 meters Python-ormen "Freja" ska röra sig för första gången den här månaden.

Som kuriosa kan jag meddela att min flickvän hade 2 ormar: "Kain" och "Kabel"

Utekatt!
Sortera efter billigaste på blocket - köp och släppa ut! Sköter sig själv.

Blir den överkörd får man pengar, så glöm inte att märka den! :nicka

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa