Sporthoj till kille 25 i sthlm med vettig försäk.?

Köp en gammal surgixxer eller liknande och kör halvförsäkrad. Tror defenitivt inte du hittar en nyare sporthoj under 30.000:- med bra försäkringspremie. Letar själv och det bästa är Daytona 675 med if märkesförsäkring 12000:-/hel 6000:- i självrisk men jag är över 30.
Köp inte en SV du kommer tröttna om du inte ska ha den rent pendlingsmässigt.

//Dafe

Köp en gammal surgixxer eller liknande och kör halvförsäkrad. Tror defenitivt inte du hittar en nyare sporthoj under 30.000:- med bra försäkringspremie. Letar själv och det bästa är Daytona 675 med if märkesförsäkring 12000:-/hel 6000:- i självrisk men jag är över 30.
Köp inte en SV du kommer tröttna om du inte ska ha den rent pendlingsmässigt.

//Dafe

Misstänker att man tröttnar på en SV, som sagt hade jag ju 950 Twin innan och då byter man ju "ner" sig...vill ju ha nåt med riv i. Ska söka runt på blocket en hel del få se nu när jag fått lite tips!

Tack alla som gett sin åsikt!!!

Jag fastnade för ZX7R för att den är så sjukt najs.

Boomshakalak, där har du den. Billig att äga, under 3000kr/år för en halvförs. har jag gett. Vet inte hur de räknat på Länsförsäkringar men jag är nöjd iaf.

Och ja, jag har ju natuuurliiiightwiijs en till säljs!

Jag har en Kawasaki ER-6n, 2007:a till salu. Sjukt billig försäkring. 46 000.- är priset =)´

Kan dock inte mäta sig med en rolig 950...

tjöp min GSX-R -99:a på måndag (ska till Gelleråsen i helgen)
Pröjsar ca3900/år Halv:D (iofs inte mitt i stan,38år men ändå)
Mycket bang for the buck tycker jag och den ligger i det prisspannet du snackar om......:tummenupp

dem kollar mkt på åldern på mc. Så om jag var du skulle jag kolla på R1 98-99 zx9r cbr900 osv. Själv har jag 00a och 700 :- trafik.. dock yngre än dig, kk i 2 år skadefritt

dem kollar mkt på åldern på mc. Så om jag var du skulle jag kolla på R1 98-99 zx9r cbr900 osv. Själv har jag 00a och 700 :- trafik.. dock yngre än dig, kk i 2 år skadefritt

Ja det verkar inte bättre, får fan vänta till 2011 för att kunna ta en 24+ försäkring, tog mitt kort 2006.....
Dom tigger ju bara om att man skall ställa skiten på någon polare eller på farsan verkar det som...eller så är det för att folk inte kan köra hoj å kraschar hela tiden...???

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back