Anna Odell på TV4 nu

Hoppas hon blir inlåst på psyk à la hollywood film. Drogad, missförstådd och tvingad till sex med feta flator med en tillsnickrad dildo av bambu!

Det tycker jag är för lindrigt, det räcker med en i änden grovt tillyxad 4" gran, obarkad!

(Jag är fortfarande lite ledsen över att jag inte har blivit inbjuden till Gunvald Gunners)
 
Å utifrån de har hon planerat de hon sedan kallar konst, fastän förklara de precis som en protest och vill uppmärksamma hur dålig vården skulle vara

fattar inte varför de kallar det konst, hade det varit journalistiskt ala janne josefsson hade det ju varit en annan sak.
 
Det bästa med den jävla nollan är just att bjuda in henne till olika morgonsoffor.
Då framgår det ganska snart vilken grund,idiotisk och provocerande idé hennes "konstverk" va.

Finns inte en vettig människa som kommer ta henne på allvar i framtiden.

Sen vill jag ge en känga till vårt ryggradslösa rättsväsen som "bara" dömmer henne till dagsböter.
En enkel markering om att hon gjort fel men bara i en storlek så man inte gör dom stora "konstnärerna" sura som skulle väcka debatt.

Allt glömt om någon vecka.
 
:finger f*ittkärring ursäkta men jag ser rött:mad:.

Här går psykiatrin på knäa och både personalen och patienter far illa av alla neddragningar och va gör hon...fejkar en psykos och tar upp vården och dess resurser för att hon vill framföra sin "konst". Nu börjar väl snart folk råna butiker i konstens namn :huvet.

Henne skulle jag vilja se mellan fyra ögon, :crash i konstens namn:rolleyes:
 
Last edited:
:finger f*ittkärring ursäkta men jag ser rött:mad:.

Här går psykiatrin på knäa och både personalen och patienter far illa av alla neddragningar och va gör hon...fejkar en psykos och tar upp vården och dess resurser för att hon vill framföra sin "konst". Nu börjar väl snart folk råna butiker i konstens namn :huvet.

Henne skulle jag vilja se mellan fyra ögon. :6surkart

Jag tycker den här låten passar bra i sammanhanget:

[YOUTUBE-ID]A3Txvt6tTKo[/YOUTUBE-ID]
 
....fejkar en psykos och tar upp vården och dess resurser för att hon vill framföra sin "konst"....


Ja, tänkt hur det skulle se ut om fler tärde på samhällets resurser för sitt eget höga nöjes skull eller ännu värre, för att tjäna på det.
Tänk t.ex. om någon med flit skulle reta upp trafikpolisen och se till att de satte in massa resurser med bilar och helikoptrar.... Tänk om denne dessutom skulle filma det bara för att själva tjäna pengar eller bli kända.
 
Ja, tänkt hur det skulle se ut om fler tärde på samhällets resurser för sitt eget höga nöjes skull eller ännu värre, för att tjäna på det.
Tänk t.ex. om någon med flit skulle reta upp trafikpolisen och se till att de satte in massa resurser med bilar och helikoptrar.... Tänk om denne dessutom skulle filma det bara för att själva tjäna pengar eller bli kända.

:D :D :D

Men vi får väl köra som vi vill, på literhojar gäller inga trafikregler? :va :hihi Ahem...
 
Ja, tänkt hur det skulle se ut om fler tärde på samhällets resurser för sitt eget höga nöjes skull eller ännu värre, för att tjäna på det.
Tänk t.ex. om någon med flit skulle reta upp trafikpolisen och se till att de satte in massa resurser med bilar och helikoptrar.... Tänk om denne dessutom skulle filma det bara för att själva tjäna pengar eller bli kända.

App app! Den onämnbare får ej diskuteras även om poängen är valid!
 
Ja, tänkt hur det skulle se ut om fler tärde på samhällets resurser för sitt eget höga nöjes skull eller ännu värre, för att tjäna på det.
Tänk t.ex. om någon med flit skulle reta upp trafikpolisen och se till att de satte in massa resurser med bilar och helikoptrar.... Tänk om denne dessutom skulle filma det bara för att själva tjäna pengar eller bli kända.

:D....det som händer i Rosengård, är etnisk konst då ? :D
 
Ja, tänkt hur det skulle se ut om fler tärde på samhällets resurser för sitt eget höga nöjes skull eller ännu värre, för att tjäna på det.
Tänk t.ex. om någon med flit skulle reta upp trafikpolisen och se till att de satte in massa resurser med bilar och helikoptrar.... Tänk om denne dessutom skulle filma det bara för att själva tjäna pengar eller bli kända.

Jag är förvisso algebran hängiven.. Men logiken där -1*-1= 1 får stanna i matematikens fantastiska värld.


2 fel blir inte 1 rätt! :mattias
 
Ja, tänkt hur det skulle se ut om fler tärde på samhällets resurser för sitt eget höga nöjes skull eller ännu värre, för att tjäna på det.
Tänk t.ex. om någon med flit skulle reta upp trafikpolisen och se till att de satte in massa resurser med bilar och helikoptrar.... Tänk om denne dessutom skulle filma det bara för att själva tjäna pengar eller bli kända.
:rofl

- Vafan gör du, 250+ på 70väg?!
- Det är konst föffan konst, låt mig gå!
 
Ja, tänkt hur det skulle se ut om fler tärde på samhällets resurser för sitt eget höga nöjes skull eller ännu värre, för att tjäna på det.
Tänk t.ex. om någon med flit skulle reta upp trafikpolisen och se till att de satte in massa resurser med bilar och helikoptrar.... Tänk om denne dessutom skulle filma det bara för att själva tjäna pengar eller bli kända.

Och tänk om denne någon sedan hamnar i tinget och endast straffas med 2500kr i böter! :banana
 
konstfack.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top