TT-TisdagsTur

Eslövsrundan är uttjatad, men ändå bättre än att köra ända till hbg...

hmm så häckeberga e inte uttjatat? du blir då aldrig nöjd kvinna, prisa denna man som klarar tillfredställa dig :rofl:rofl

Men jag håller med dig, det är fan bättre än att ta sig till helsingborg, just därför jag tänkte köra den rundan istället :tummenupp

hmm så häckeberga e inte uttjatat? du blir då aldrig nöjd kvinna, prisa denna man som klarar tillfredställa dig :rofl:rofl

Men jag håller med dig, det är fan bättre än att ta sig till helsingborg, just därför jag tänkte köra den rundan istället :tummenupp

Jo, Häckeberga är värre...! Men nu blev det ju en skitbra runda iaf! :tummenupp Synd det blir mörkt så tidigt.. :(

Och jag är inte alls svår att tillfredsställa. Beror iofs på vilket sätt du syftar på.... :crash

Tack för ett trevligt TT fast det blev på hemmaplan...
God runda sajklan…

Ja det blev ju lite TT, vi mötte ju gänget påvägen :tummenupp

Jo, Häckeberga är värre...! Men nu blev det ju en skitbra runda iaf! :tummenupp Synd det blir mörkt så tidigt.. :(

Och jag är inte alls svår att tillfredsställa. Beror iofs på vilket sätt du syftar på.... :crash

Ja skit synd att vi fick bryta, sen körde vi fel 2 ggr upptäckte jag, men d gjorde inte ;)

hahha ja visste att du skulle syfta på nått snuskigt :rofl:rofl

Last edited:
Ja det blev ju lite TT, vi mötte ju gänget påvägen :tummenupp

Ja skit synd att vi fick bryta, sen körde vi fel 2 ggr upptäckte jag, men d gjorde inte ;)

hahha ja visste att du skulle syfta på nått snuskigt :rofl:rofl

Var körde vi fel? Den sista vet jag, men det var kanske för att vi skulle bryta?

Ja, det är väl klart, du inbjöd ju så fint! :krama

Var körde vi fel? Den sista vet jag, men det var kanske för att vi skulle bryta?

Ja, det är väl klart, du inbjöd ju så fint! :krama

Vi skulle ha kommit ti den trevägskorsningen med huset 2gånger har jag för mig, ska filura lite på det ;) men i fortsättningen så läggs den rundan till min Eslövsrunda Deluxe ;)

haha jag inbjöd med vilje :tummenupp

Vi skulle ha kommit ti den trevägskorsningen med huset 2gånger har jag för mig, ska filura lite på det ;) men i fortsättningen så läggs den rundan till min Eslövsrunda Deluxe ;)

haha jag inbjöd med vilje :tummenupp

Ja, men hade du tagit vänster där mot Klåveröd, så hade vi ju kommit tillbaks dit!

Ja, det ante mig! :tungan

Tackar för en trevlig runda, men sattan vad svårt det är att hänga på er med R1/6:or och Sjaklan på dom mindre vägarna, helt slut i kroppen nu ju!! haha :tummenupp

Men det med egen TT tyckte jag lät som en bra idé!! :D

Tackar för en trevlig runda, men sattan vad svårt det är att hänga på er med R1/6:or och Sjaklan på dom mindre vägarna, helt slut i kroppen nu ju!! haha :tummenupp

Men det med egen TT tyckte jag lät som en bra idé!! :D

Det kanske är ett tecken på att du ska skaffa dig en mindre och smidigare hoj... ;)

Jag tackar också för turen! Tråkigt att behöva bryta bara ! Ska köra hela i fortsättningen !:tummenupp
Håller med gruztager, det jag fick se av Sajklan idag var DELUXE !:yoparty

Sluta smöra, det hjälper inte...
Lämnar man flocken bara sådär får man ta sitt straff… ;)

Haha precis.. Och vadå "tråkigt att behöva bryta"? Det handlade ju inte om något behov inte, det gällde ju bara ett knull! :hihi

*/ ?>
Back