Filmer: SMC Kinnekulle 21-22 Augusti

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Fredagen 21 i Gul grupp där jag var med under dagen. Kollar man noga ser man hur nära instruktören framför mig på det första varvet in under bron efter kvarnkurvan är grymt nära att kasta sig. Räddar sig med foten.

[YOUTUBE-ID]AVS-zw3aaCM[/YOUTUBE-ID]

Lördag: Blå grupp
Pass 1 del 1

[YOUTUBE-ID]wWiEYrBt0Y0[/YOUTUBE-ID]

del 2
[YOUTUBE-ID]sY3ZhO3hdn0[/YOUTUBE-ID]

Pass 2 del 1

[YOUTUBE-ID]AXx_8xTNKCg[/YOUTUBE-ID]

del 2
[YOUTUBE-ID]fiXMdP4Gs-g[/YOUTUBE-ID]

Pass 3

[YOUTUBE-ID]wnAvw3eZyRk[/YOUTUBE-ID]

Pass 4

[YOUTUBE-ID]oRa0g-F-7Z0[/YOUTUBE-ID]

Quickshiftern krånglade efter fredagens blötträning varpå tändningen bryter imellanåt i de 3 första passen, kopplade ur den till pass 4. Fick hålla igen väldigt mycket eftersom tändningen bröt i kurvorna och ville ju inte bli avkastad av hojen, eller få släpp pga det plötsliga avslaget som blev hela tiden.

Last edited:
Kommer att kasta upp ett par till men lite tight med tiden just nu och har precis fixat Falken filmerna från 19 augusti så när de laddat färdigt på tuben slängs de upp oxå.

nepp....något är vajsing med kameran, tror inte batteriet tar laddning. Filerna är små och ej öppningsbara, verkar som den stängt av sig ganska omgående efter jag kört ut i varje pass. Får kolla med leverantören med utbytesbatteri eller om något kanske är galet med den. Kollat flera andra med contour HD som filmar lååånga pass utan probs så hoppas bara batteriet är kasst.

Moahaha... Veeem kan de vara som dyker upp i nya "finstövlar" i slutet av filmklippet :banana Kul att se sig själv för en gångs skull... :tummenupp

Var du tvungen att köra om mig så fort... :gråta
Men jag fastna iaf!!! :2cool

Undra var jag var under alla dessa varv!
Benny borde ju varvat mig någon gång!

Tror du är med på andra klipp, tyvärr var kortet fullt så efter middagen blev det inga filmer :( Lärt av misstaget och köpt ett dubbelt så stort minneskort och har 4 gig i reserv istället, ca 16 timmar eller så för inspelning ska väl räcka.

Blev det något filmat innan lunch?
Lyckades ju krascha andra passet på lördagen :huvet

jadå bara inte fått tummen ur att redigera dom. Dom har ett märkligt ljud dock med min motor som bryter tändningen hela tiden i kurvorna, quick shiftern hade ballat ur efter regnet på fredagen

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back