Men var är bilderna från den snabbaste gruppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilka ska med en sväng till innnan snön kommer?
/A
Är det någon som är sugen på gotland?
Jag hade tänkt mig åka ner på kvällen o sen köra dagen efter för att åka hem igen samma kväll.
Typ båten lördag kväll hem söndag kväll.
Boende finns o kostar ca 200 kr natten.
Vilka är på, och isf vilken dag?
4 September, Friday, 10.00 - 17:00 - Car Trackday
13 September, Sunday, 10.00 - 17:00 - Car & MC
18 September, Friday, 10.00 - 17:00 - Car Trackday
19 September,Saturday, 10.00 - 17:00 - Car Trackday
20 September, Sunday, 10.00 - 17:00 - Car Trackday
26 September, Saturday, 10.00 - 17:00 - Car Trackday
27 September, Sunday, 10.00 - 17:00 - Car Trackday
Tänk å att kolla vad båten kostar också så att ni inte går på en mina.. Den är tydligen en rätt stor del av totalen på en GR helg!
Jag vill åka, jag vill åka....speciellt efter ert tjatter om Gelleråsen![]()
.

Imorrn, imorrn, imorrn...
...ska jag hämta min våta dröm
En svart -08 med Acra evo
Äntligen bli det av, har dreglat i 2 år nu och efter att ha byggt klart frugans stall och hönshus fick jag klartecken igår kl 08.56. Tack Älskling
Vi ses imorron M****** F***

Imorrn, imorrn, imorrn...
...ska jag hämta min våta dröm
En svart -08 med Acra evo
Äntligen bli det av, har dreglat i 2 år nu och efter att ha byggt klart frugans stall och hönshus fick jag klartecken igår kl 08.56. Tack Älskling
Vi ses imorron M****** F***
Imorrn, imorrn, imorrn...
...ska jag hämta min våta dröm
En svart -08 med Acra evo
Äntligen bli det av, har dreglat i 2 år nu och efter att ha byggt klart frugans stall och hönshus fick jag klartecken igår kl 08.56. Tack Älskling
Vi ses imorron M****** F***



Tack för ett trevligt sällskap!
Ser fram emot nästa år
Då kanske me 2 cyllar
Ps Tack Jekelund för att du höll lågan i racegruppen![]()


Tyvärr får ni vara utan mig på torsdag och fredag.![]()
Va händer då?![]()
Gälleråsen med Banåkning.nu
..
. |
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |