Utgång Lilla Torg 28/8

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
På fredag får jag besök av en tjejkompis och vi tänkte dra oss ner mot Lilla Torg och festa lite. :yoparty
Vågar ni lämna helsingborgs gränser och göra oss sällskap? ;)

Vet inte var på Lilla Torg vi hamnar, men har ni funderingar på att dyka upp så pm:a så får ni mitt mobilnummer så kan vi höras när vi är där nere :)

jag är rädd för malmö :näsblod
sen är det ju så att sista tåget hem går bara lite efter midnatt om jag inte minns fel...

Är man flera stycken så tar man svarttaxi, kostar max 100 kr/skalle (och troligen inte det ens om man är lite duktigt på att snacka)

Det är bra att vidga sina vyer lite ibland, världen utanför hbg är inte så farlig som ni tror ;)

Haru nån bild på na? :D :tuttar

Skämt o sido, hade varit trevligt men det är kräftor som gäller den kvällen.
Säkert andra som nappar... Tänk o ha två för sig själv :rolleyes:

Annars tack. :Bugar

:krama

Haru nån bild på na? :D :tuttar

Skämt o sido, hade varit trevligt men det är kräftor som gäller den kvällen.
Säkert andra som nappar... Tänk o ha två för sig själv :rolleyes:

Annars tack. :Bugar

:krama

Hon är bara runt 19-21 eller något sånt, så det hade väl nästan blivit barnarov för din del? :gnissla:glömdet :D

Men är det bild som krävs för att folk ska nappa så ska jag genast höra med henne om jag får lägga ut en :rofl

Ja usch nej, det vill vi ju inte veta av.. Fi attans för unga tjejer... :ajjabajja

Men :brinnerup-taxi bör ni iaf undvika.
Bjud med någon som kör ist o pröjsa käket för piloten.

:rolleyes: Du är nog den första kille jag hört säga nej till lammkött :arsele Fast iofs, ibland finns det kanske en nedre gräns med.... :gnissla

Svarttaxi fungerar finfint, dock enbart om man är ett par stycken och minst någon kille (vilket jag hoppas vi kommer bli). ;) Jag må vara förvirrad och lite vilse, men dum är jag inte :tungan Och då jag är rädd om både liv och jungfrudom så riskerar jag inte det genom att åka själv i svarttaxi :D

Tack för inbjudan, men ska till Mölle-expressen på sillbuffé strax efter lunch. Å vad som händer sen får vi se. Leverantör som bjuder... :banana

Men nästa gång kanske! Har bara festat ute i Malmö en gång å det minnet är lite luddigt. :fyllisar

\\ aste

Tror jag är i krokarna, så jag kan eventuellt vara fyllechaffis. Om ni lovar att inte spy i min bil. Eller på mig. :tummenupp
Hur många är ni?

Titta, en fyllechaffis, nu blir det inte svårt för er hbg:are att ta sig hem!!! Nu vågar ni väl följa med ut? ;)

Sprawler; änsålänge är det bara säkert jag och kompisen som ska ut, har fått några pm om folk som kanske dyker upp, men dessa bor i malmötrakten så de fixar säkert hem sig på annat sätt.
Du får gärna pm:a ditt nummer, så hör jag kanske av mig :tungan

www.partydriver.se :tummenupp

Får se bild nu då..
Nyligen singel efter 3 års samboliv.. hade varit skoj att komma ut lite ;) hehe

får ändå tacka nej, mami fyller år så det blir kalas. Dessutom jobbar jag natt :mad:

Jag vill inte ens veta vad de skulle ta för att köra från malmö till hbg :näsblod

MALMÖ ????
Jag får nog ta & läsa allt innan jag svarar =) Landskrona var jag inställd på, bor i Båstads kommun.. En aning för långt dock..
Om inte övernattnings alternativ finns vill säga..
Otee/Linda, ska du/ni med? *fjäsk* ;)

Låter mitt svar vara öppet ett tag till...

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back