Jag är dum i huvudet...

Haha Jag anar fnurr på tråden. Bra du har kommit till den accepterande fasen i förhållandet. Nu är det bara två faser kvar till de slutgilltiga. DEATH!

Jag sällar mig till den skaran :mattias Dock inte min fru som tycker det utan flertalet medlemmar här istället.
Hur känns det att bli anklagad på detta viset av sin fru då, och vad har du gjort för att förtjäna det? Så vi andra kan lära oss av ditt misstag menar jag...

Nu är det någon som tvättat hennes bästa, vita, gåbortklänning med den röda mekartröjan. :gnissla

Jag hinner inte gifta mig eller oftast inte ens doppa veken innan den slutsatsen är fastställd.

:gnissla

Äh, det där går över. Ett vanligt återkommande fenomen i de flesta förhållanden. Man får skulden för saker man inte gjort, för saker man inte borde ha gjort, saker man gjort för fort, saker man gjort för sakta, eller saker man faktiskt glömt.

Gäller bara att ta en snabbkurs i tankeläsning så blir allt bra :tummenupp

Det är inte vad, hur eller tanken med det du gör utan hur hon uppfattar vad din tanke var bakom det inträffade eller inte inträffade.

Vilken tur att kvinnor(tm) tror det bästa om saker och ting de inte förstår och utan svårigheter lyhört reviderar sin uppfattning ifall det berättas hur det ligger till :näsblod

Last edited:
Gäller bara att ta en snabbkurs i tankeläsning så blir allt bra :tummenupp

Vad hjälper det?
Tjejer en sak, menar en annan och tänker en tredje.
Så även om du skulle veta vad hon tänkte skulle hon bli förbannad på dig för att du inte gjorde det hon menade....

Vad hjälper det?
Tjejer en sak, menar en annan och tänker en tredje.
Så även om du skulle veta vad hon tänkte skulle hon bli förbannad på dig för att du inte gjorde det hon menade....

Så sant :D

Min sambo säger att jag är smart och snygg.

Det lönar sig att dejta på SRF. :brynad

Har du bara blivit stämplad som dum så ska du vara glad, själv har man blivit kallad narcissist, egocentrisk, genomond, dryg, kall, känslolös and so on, och inte bara av en person...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg