Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Ännu en gång tack:tummenupp
Kunde ju vart värre. Glad att min första vurpa inte blev min absolut sista sista, skönt med att wille klarade sig.

Jocke har ju ändå inget för sig om dagarna så du kanske kan ställa in den i hans vardagsrum brevid husan så kan du hämta ut den till helgen?

Ännu en gång tack:tummenupp
Kunde ju vart värre. Glad att min första vurpa inte blev min sista sista, skönt med att wille klarade sig.

Ne, för fan! Du kommer nog vurpa flera ggr ska du se:D Skönt att det inte blev några större skador vare sig på er eller hojarna.. Synd på Akran, men det går ju att fixa rätt lätt tror jag med lite träpinnar och sånt:D

Haha Jockes vardagsrum/garage kan man alltid stå i å mecka skit stor plats:arsele

Aja, för fan! Inga problem:yoparty;) Bara bygga nåt!

Last edited:
Ne, för fan! Du kommer nog vurpa flera ggr ska du se:D Skönt att det inte blev några större skador vare sig på er eller hojarna.. Synd på Akran, men det går ju att fixa rätt lätt tror jag med lite träpinnar och sånt:D

Aja, för fan! Inga problem:yoparty;) Bara bygga nåt!

Drive in!:tungan

Men vad fasen? Förra (och första) gången jag var med och körde, då kraschar en och bryter nyckelbenet efter att jag åkt hem.
Nu kraschar två till, efter att jag åkt hem.

Jag måste sluta åka hem helt enkelt! :rofl

Vad var det som hände egentligen?
Hoppas det gick bra för er båda och att hojarna går att fixa lätt.

Fy fan, riktigt härlig tur idag tills det small. Det som hände var att ett gäng tjejjer gick vid kanten av vägen varav en kastade ut en mug milshake i vägen. Krillan nitade, om det var för att han har en speciell skräck/fobi för milshake eller om det var för att han blev förbannad o skulle stanna och skälla ut tjejerna vet jag inte. I alla fall, kom jag i hög fart efter lite bakhjul ut ur en rondell och trodde inte Krillan skulle bromsa, blev rejält förvånad och fick inte stop på hojen i tid så jag smällde rätt in bakifrån och tryckte upp hans akrapovic slipon med min framlampa o flög över styret.

Får väl se om du kan laga röret (ny kolfiber ände/topp fanns tydligen att beställa på Johans), annars får vi väl se vad det kostar nytt jämfört med självrisken, så får väl jag bidra lite eftersom jag var ganska vållande :näsblod
(Vad gäller mig beställer jag väl ny lampsats till min hoj via ebay innan veckan är slut)

Den viktigaste frågan är dock, fick ni raggat upp tjejernas nummer? :tuttar

ps. gött att det gick bra med er iaf. go körning som fan idag, gött att så många dök upp..:tummenupp

Ha ha, Äsh vem orkar åka ända till Partille för att ligga :rolleyes::hihi
Kom på det sen att man skulle sagt att man behövde allas personuppgifter eftersom dom var vittnen, men ingen av oss var väl riktigt på humör för att ragga efter krashen :näsblod:gnissla

Ingen som raggade för att dom va typ 12 år gamla och luktade kiss.. Dom verkade inte ha alla hemma i skallen heller..

Ingen som raggade för att dom va typ 12 år gamla och luktade kiss.. Dom verkade inte ha alla hemma i skallen heller..

du får det att låta som om det skulle va nått negativt:D "gollum citat"

skönt att det gick bra för er boysenbär

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025