P3 var bättre förr

Det enda roliga P3 har sänt. :vänsterdravel

Det där är en stor anledning till varför jag inte lyssnar på P3 längre. Fy fan vilka missfoster det finns på SR. Kan tänka mig hur de sitter på fikarasterna och pratar om vänstervridna idéer och feminism. Paolo är ju asskön.

Trött är man ju på alla reklamkanaler också som spelar I kissed a Girl eller fucking jävla Takida hela dagarna.

Det enda jag lyssnar på nu mera är P1, det enda vettiga. P4 om de refererar en LHC-match.

Har man blivit gammal?

P3 var bättre förut. Saknar Hej Domstol bl a. Pang Prego var bra, nu har jag inte orkat lyssna på det längre (sedan måste Jesper vara med och snacka). MNK spårade ur. Din gata är bara jobbig att lyssna på.
Det som fortfarande håller är P3 Populär, P3 Hiphop, P3 Lab och min favorit P3 Soul med Mats Nileskär.

har inte hört någon som tycker om brunshraporten med vänster-gay nissen (va han nu heter).. Har försökt lyssna men Icke.. Jag nynnar heldre på "rosa helikopter" en hel dag för mig själv..

Någon här som tycker om det?

Sen vet jag inte vad programet heter men någon malmö pajsare inleder alltid med att pressentera sig själv med " det är jag som är Esram" som att alla ska veta vem den tomten är!?

Bara den meningen får mig att återigen börja nynna för mig själv o stänga av radion.

Morgonpassat funkar faktiskt riktigt bra dock.. inte med sommarjobbar gänget som är totalt kassa.. men Martina och Kodjo är vassa!

Christer" kan va bra oxo.

Gaypropagandan är ju beklämmande...jag har nada problem med hbt-grejen, men vill kanske inte bli bombarderad med det konstant på statligt finansierad radio, där mina slantar bekostar det (japp, jag pyntar radio- och tvavgiften :lurad ).

Brunchrapporten är ibland, mellan det konstanta hbt/gay-tjötet, rätt intressant, men det blir bara för mycket.

Och som man redan sagt tidigare, det skånska-hip-hop-lingot får mig att tugga fradga, få saker är mer enerverande att lyssna på.

Det är tur det finns bra ljudböcker...

/J

P3 var bättre förut. Saknar Hej Domstol bl a. Pang Prego var bra, nu har jag inte orkat lyssna på det längre (sedan måste Jesper vara med och snacka). MNK spårade ur. Din gata är bara jobbig att lyssna på.
Det som fortfarande håller är P3 Populär, P3 Hiphop, P3 Lab och min favorit P3 Soul med Mats Nileskär.
Mats Nileskär är en favorit.
Kunnig.
Karismatisk.
Kan bli riktigt otrevlig om han provoceras.

"Bläser" (Blazer? Blaser?) var lyssningsvärt också.
För att inte tala om "Jannes tape station" (länge sedan, när jag åkte raggarbil).

Någon som kommer ihåg "Rockdepartementet" med "Ivan Boring"?
[YOUTUBE-ID]0zrAlJUfORA[/YOUTUBE-ID]

P3 var bättre förr!

P3 var bättre förr!

P3 var bättre förr!

P3 var bättre förr!

Fundera på den ni! (som kan)
Vilken mening är mest rätt?
De smakar alla liiiite olika, beroende på var man lägger betoningen.

Last edited:
Jag har alltid undrat vad singlar kan bidra med som programledare i "relationsrådet" (sänds i Christer?).

Johan Hilton tyckte jag var bra i morronpasset, numer pallar jag inte med alla kontrastlösa radiopratare med talfel a la Folke Rydén.

Mats Nileskär är P3s guldkorn.

P3 var bättre förr!

P3 var bättre förr!

P3 var bättre förr!

P3 var bättre förr!

Fundera på den ni! (som kan)
Vilken mening är mest rätt?
De smakar alla liiiite olika, beroende på var man lägger betoningen.
Samtliga.
Kvällspasset med DR. Dajmkryss var lärorikt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg