Boxning kan vara roligt...

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
men han bokstavligen studsar upp efter smällen...imponerande.

[YOUTUBE-ID]GJHlsYgYKP8&feature=PlayList&p=ED00022E3444E3C0&index=41[/YOUTUBE-ID]

Killen var ju bättre på breakdancing än boxning :D

Varför dyker "Embedding disabled by request" upp ibland när det gäller YouTubeklipp?

Varför dyker "Embedding disabled by request" upp ibland när det gäller YouTubeklipp?

För att använder har önskat att filmklippet inte ska ha möjlighet att spelas "inbäddad" i en sajt (förutom youtube.com själv).
Är bara att klicka så får man gå till själva klippets sida och se den där.
(riktigt varför denna feature finns vet jag inte... försöka få fler folk att kommentera i klippets egna kommentarsfält? och så för att "privata" klipp inte ska hamna lite varsomhelst på nätet utan ägarens vetande antar jag)

Den var oxå :D

Men 4 snören har jag nog aldrig sett förrut?

Det är väl internationell standard, brukar det vara färre än 4 menar du?

Jag misstänker att MMA-killen i Japan inte gillar bögar, "He tried to kiss me on the lips like a homosexual" :D

Denna är bäst! :hihi

[YOUTUBE-ID]GaDWpvzMaPM[/YOUTUBE-ID]

hahah fan vad snyggt :D :krama = :näsblod

bajs, jag visste att den var för bra för att vara sann...

hehe ja annars så skulle den varit schysst.
f.ö har du filmen här http://www.imdb.com/title/tt1023111/

lätt sevärd.

Åter igen:
[YOUTUBE-ID]28z0RyCY29c[/YOUTUBE-ID]

Grymt fotarbete! påminner om ali tycker jag, verkar vara lika självsäker och kaxig med. ska kolla om man hittar nå matcher med han att ta hem :)

Last edited:
Grymt fotarbete! påminner om ali tycker jag, verkar vara lika självsäker och kaxig med. ska kolla om man hittar nå matcher med han att ta hem :)

Gör det, han är riktigt underhållande :D Han gör en fin entré där han sänks ner i en hiss in i ringen, hans motståndare är lagom glad...
Synd bara att han slösar bort en lovande karriär genom att åka in och ut ur fängelse och slåss utanför ringen :näsblod

Gör det, han är riktigt underhållande :D Han gör en fin entré där han sänks ner i en hiss in i ringen, hans motståndare är lagom glad...
Synd bara att han slösar bort en lovande karriär genom att åka in och ut ur fängelse och slåss utanför ringen :näsblod

haha schysst ^^. fasen hittade bara 1 match med honom: Naseem Hamed vs Kevin Kelley. får duga för stunden.
hmm okk tråkigt att höra, hans stil är ju minst sagt en publik attraktion. tycker det finns så många tråkiga boxnings matcher, sällan man ser några riktigt roliga, lite flina mot motståndaren, håna han lite, sen visa vem som äger stället :tummenupp sånt man vill se.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg