Bakhjulslager i Sundsvall till Kawwa?

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Tja, har en polare från Stockholm som kört sönder lite bakhjulslager :näsblod till en Kawa ZX636, hon är i Sundsvall nu och rotar runt. Några tips om vart man hittar sådana nu där?

Tack på förhand

LB

Tuff luck, inte kul alls:gråta
Om det inte finns någon MCfirma i närheten kan man söka upp Mekonomen eller MotorNord eller liknande bildelsfirmor. Annars är det Momentum :tummenuppsom säljer lager till industrin å dom brukar ha det mesta på hyllan. Det torde inte vara några konstigheter med ett lager till kawan. Ta med hjulet dit så mäter dom fram dim. och kollar i översättnings tabell vad det ska heta. Köper alltid därifrån själv till ett lägre pris än vad orginal delarna kostar :yoparty

Good luck:tummenupp ///Kunkel

Tuff luck, inte kul alls:gråta
Om det inte finns någon MCfirma i närheten kan man söka upp Mekonomen eller MotorNord eller liknande bildelsfirmor. Annars är det Momentum :tummenuppsom säljer lager till industrin å dom brukar ha det mesta på hyllan. Det torde inte vara några konstigheter med ett lager till kawan. Ta med hjulet dit så mäter dom fram dim. och kollar i översättnings tabell vad det ska heta. Köper alltid därifrån själv till ett lägre pris än vad orginal delarna kostar :yoparty

Good luck:tummenupp ///Kunkel

hon hittade på NorthBike eller vad det heter, men tack för tipsen :tummenupp Vart lite scare där ett tag :näsblod

hon hittade på NorthBike eller vad det heter, men tack för tipsen :tummenupp Vart lite scare där ett tag :näsblod

Precis vad jag tänkte skicka en länk till såg att dom ligger i närheten av MotorNord.:tummenupp

Förresten var det dej jag såg på Biltema i Haninge igår eftermidda tillsammans me en kis på en Gixxer?

Precis vad jag tänkte skicka en länk till såg att dom ligger i närheten av MotorNord.:tummenupp

Förresten var det dej jag såg på Biltema i Haninge igår eftermidda tillsammans me en kis på en Gixxer?

Nej det var det inte, då kollade jag säsong 18 av simpsons :banana

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back