xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Ort
- Norrköping
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Tänkte besvära med ännu en växellådstråd.
Min hoj har börjat rassla och vägra få i 2an vid högfartsrull.
Varvet verkar han inte vara så känslig med (tomgång högfart = nej, tomgång panikinbromsning = ok växling)
Koppling tar såvitt jag vet, men känns ändå lurigt?
Vill helst inte riva skiten innan säsong är slut för då kommer packningsats + nya kolvringar in i handlingen = Dyyrt och tar lång tid.
Kan det vara något beroende på vilken olja man kör på?
Det är bara mellan 1-2 som problemet uppstår, känns just som kopplingen inte friställer växellådan.
Min hoj har börjat rassla och vägra få i 2an vid högfartsrull.
Varvet verkar han inte vara så känslig med (tomgång högfart = nej, tomgång panikinbromsning = ok växling)
Koppling tar såvitt jag vet, men känns ändå lurigt?
Vill helst inte riva skiten innan säsong är slut för då kommer packningsats + nya kolvringar in i handlingen = Dyyrt och tar lång tid.
Kan det vara något beroende på vilken olja man kör på?
Det är bara mellan 1-2 som problemet uppstår, känns just som kopplingen inte friställer växellådan.

