Västerås-åka

Var cirka 13 stycken som vågade sig ner till kvällens drabbning.
Turen gick mot Orresta, Fjärdhundra, Kumla, Vad, Harraker, Skultuna, Ramnäs, Sura, Hallsta och slutligen kajfiket.

SGM provade att lätta Italienskan lite från massa dödvikt...
Hon har väl lagt på sig under sommaren förståss..
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    230.3 KB · Visningar: 83
  • 10.jpg
    10.jpg
    234.2 KB · Visningar: 75
  • 9.jpg
    9.jpg
    234.9 KB · Visningar: 74
  • 6.jpg
    6.jpg
    235 KB · Visningar: 76
  • 5.jpg
    5.jpg
    222.2 KB · Visningar: 87
  • 4.jpg
    4.jpg
    225 KB · Visningar: 64
  • 3.jpg
    3.jpg
    237.3 KB · Visningar: 79
  • 2.jpg
    2.jpg
    233 KB · Visningar: 65
Last edited:
Mer bilder..

Är väldigt intresserad att veta vad SGM sa för nåt?:va
 

Bifogat

  • 11.jpg
    11.jpg
    237.5 KB · Visningar: 83
  • 12.jpg
    12.jpg
    234.1 KB · Visningar: 105
Skoj som vanligt, gick såpass på suraåsen att man tappade gummi-detaljer på italienskan, all viktbesparing är positivt dock! ;)

/J

Mer bilder..

Är väldigt intresserad att veta vad SGM sa för nåt?:va

JÄVLAR vilken kul bild på Korven, årets bild?

Jag tror vi konstaterade att Gabor2 var både lurad och lite ghey? :va
 
Last edited:
Tack allesammans för en trevlig runda. Även tack till mannen som hämtade tillbaka mig då jag var på väg till Strömsholm... Haha. (Det finns sjujäkla goa lemonader där.)



Jag har även hört att om man inte vill åka hoj så finns det tre ypperligt bra ursäkter:

A. Det är min tur att rasta hundarna... (sportis)
B. Jag skall köpa dator... (gabor)
C Det regnar... (Almkvist)


Ingen nämnd - ingen glömd.



Med vänliga hälsningar: El Franko

Mer bilder..

Är väldigt intresserad att veta vad SGM sa för nåt?:va


- "Jag är naken under stället och undrar om du vill vaxa min rygg efter att jag sjöngt; Kom änglar..." (J)

- "Höööp, jag trodde aldrig du skulle fråga." (P)

LÖW :krama
 
Last edited:
- "Jag är naken under stället och undrar om du vill vaxa min rygg efter att jag sjöngt; Kom änglar..." (J)

- "Höööp, jag trodde aldrig du skulle fråga." (P)

LÖW :krama

Sådana sanningar kommer bara fram under påverkan av slivo...och då minns man inget ändå, alltså har det aldrig hänt. :fakta (somfan)
 
Tack allesammans för en trevlig runda. Även tack till mannen som hämtade tillbaka mig då jag var på väg till Strömsholm... Haha.
Det var jag det..... Och det var ju inte ditt fel... Det var ju vi andra som som svängde av och stannade lite långt in på avtagsvägen :huvet //T2
 
Hann inte ner i tid så det blev en egen onsdagskörning, drog t.o.r till Krylbo på lite småvägar.
 
Tack allesammans för en trevlig runda. Även tack till mannen som hämtade tillbaka mig då jag var på väg till Strömsholm... Haha. (Det finns sjujäkla goa lemonader där.)



Jag har även hört att om man inte vill åka hoj så finns det tre ypperligt bra ursäkter:

A. Det är min tur att rasta hundarna... (sportis)
B. Jag skall köpa dator... (gabor)
C Det regnar... (Almkvist)


Ingen nämnd - ingen glömd.



Med vänliga hälsningar: El Franko




- "Jag är naken under stället och undrar om du vill vaxa min rygg efter att jag sjöngt; Kom änglar..." (J)

- "Höööp, jag trodde aldrig du skulle fråga." (P)

LÖW :krama

Stämmer bra, nåja snart 800 mil i år, hur mkt har NI kört:D
 
tack för en nice körning med trevliga människor..kommer sakna körningar med er killar!!men vissa ses ju på gälleråsen.....:tummenupp
 
Imorgon har min vän pererik på svt lovat att det ska vara en enda stor sol över svärje!

bedömt så tycker jag man ska ta till vara på detta ypperliga tillfälle och dra en riktigt ordentlig onsdagsrepa! (en sån där då man måste stanna och tanka):banana

vikka äro på? :glömdet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top