Mc-mord

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Vad trött man blir på aftonhoran.
Stor rubrik - mc-mord, vad fan är ett mc-mord?
Har dom hällt socker i tanken, kört varvstopp i 10min eller vad har hänt?

här är länk till skitartikeln om någon är intresserad:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5631933.ab

Alla snackar så jävla mycket skit om Aftonbladet men fortsätter ändå att läsa skiten. Sen lever tidningen vidare tack vare personer som dig som lägger in denna fina länk så att fler klickar sig in på deras sida. :tummenupp ;)

Alla snackar så jävla mycket skit om Aftonbladet men fortsätter ändå att läsa skiten. Sen lever tidningen vidare tack vare personer som dig som lägger in denna fina länk så att fler klickar sig in på deras sida. :tummenupp ;)

Nu ska du inte vara sån :krama

Hade en stor överläggning med mig själv om jag skulle ha med länken eller inte men hade jag inte haft det skulle säkert någon tro att jag hittat på, eller frågat efter en länk

Hade en stor överläggning med mig själv om jag skulle ha med länken eller inte men hade jag inte haft det skulle säkert någon tro att jag hittat på, eller frågat efter en länk

Kopiera in texten istället då? Eller det går inte från aftonbladet? Ja går aldrig in där så ja vet inte.

Kopiera in texten istället då? Eller det går inte från aftonbladet? Ja går aldrig in där så ja vet inte.

Jo, tänkte göra det först men det var så mycket.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg