Film: Anderstorp 3 Augusti regn!

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Regn är bara skitkul! Valde ut ett segment av de sista 20 minuterna under mitt nästan 2 timmarspass. Bensinen tog helt enkelt slut på bakrakan....1 timme och 50 minuter räckte bränslet. Var inne i depån och skulle vila men så var 2 andra på väg ut jag ville köra med så drog ut igen. Trött var man inte då regn inte sliter lika mycket fysiskt men det krävs å andra sidan lite mer mentalt under sådana omständigheter.
Tyvärr så gjorde linsskyddets yttre kant att vatten stannade kvar och dansade runt linsskyddet istället för att blåsa av direkt så kvaliten blev sämre än väntat. Ska se om jag kan komma på en bra lösning till nästa regn träning.

Del 1

[YOUTUBE-ID]wm9AWHmgyEU[/YOUTUBE-ID]

Del 2 inkl, bensinstopp! :)

[YOUTUBE-ID]h78WVK9H5hA[/YOUTUBE-ID]

ja, ja tyckte lite synd om dig när du satt och kollade, tungt och putta hojen förstå ja

ja, ja tyckte lite synd om dig när du satt och kollade, tungt och putta hojen förstå ja

hah ja dom var så inne på sitt nya system med lampor att man ju inte behövde kolla banan själva. Nog för att jag behövde ett break men att stå utmed banan utan cigg i mer än 20 minuter var plågsamt! :)

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard