turbodenniz
Ny medlem
Hej har en gsxr 750 -98 Var nere i diket med den men det var inget farligt körde dom 5-6 milen som det var hem utan problem. sedan fick den stå i garaget i 4 dagar sen när jag skulle starta den så vill den inte starta. Den går runt på startmotorn och tänder till ibland verkar som om den inte får tillräckligt med soppa. tog bort slangen under tanken från soppapumpen och där var det fullfart. hur fungerar tippsensorn och vart sitter den? Fast det borde ju inte vara den eftersom jag startade den och körde hem utan några problem