r1 2:an "hackar"?

  • Thread starter Thread starter MaP
  • Start date Start date
Är 99% säker på att det är samma låda men bättre drev i 00/01 lådan, gjorde premiärturen idag med min nya låda... Yehaw! :tuttar

Fan va sur man blir... här sitter man med en låda som ska rasa på en så man inte törs dra på och så får nått annat jävla lycko fara ut o gasa :gnissla

Nä hoppas att lådan rasar på premiärturen så behöver jag inte sitta här o dricka öl o tycka synd om mig själv:död

Näh skoja bara grattis och kör så det ryker från bakdäcket.:tummenupp

Förresten bytte du alla gafflar?
 
Hej alla olyckliga orett ägare om ni vill ha ett tips så köp en riktig riskokare istället ???????
Skramlasaki sur X9R samma årsmodel så e problemet löst ...................
Sorry lite för mycket malt hoppas du får i ordning den .. no hard feelings kunde bara inte låta bli
 
Hej alla olyckliga orett ägare om ni vill ha ett tips så köp en riktig riskokare istället ???????
Skramlasaki sur X9R samma årsmodel så e problemet löst ...................
Sorry lite för mycket malt hoppas du får i ordning den .. no hard feelings kunde bara inte låta bli

Nähh då bli man ju bara omåkt av alla finniga tonåringar på kvarteret med sina trimmade compacter och mt-5:or

Hehe efter ännu mer malt
 
Nähh då bli man ju bara omåkt av alla finniga tonåringar på kvarteret med sina trimmade compacter och mt-5:or

Hehe efter ännu mer malt

Nänu jävlar ska här skruvas.... har fått tag i en komplett låda+ lite annat för en thousing nu behöver jag bara lite packningar o annan skit så ska jag börja riva isär.
Nog kan man väl använda powersilikon som packningsmassa? funkar ju på lastbilar...:tummenupp
 
Nänu jävlar ska här skruvas.... har fått tag i en komplett låda+ lite annat för en thousing nu behöver jag bara lite packningar o annan skit så ska jag börja riva isär.
Nog kan man väl använda powersilikon som packningsmassa? funkar ju på lastbilar...:tummenupp

HAHAHAHA! Jag gjorde precis samma sak och svor att köpa yammas packningsklister nästa gång, men gjorde samma igen...det går men det är ett jävla kladd när halvorna ska ihop. Köp packningsklister ffs! Det är det värt.

Lycka till med skruvandet!! :tungan

PS; 35 mil inspirerad körning på krokvägar, ska ut imorgon på en lite längre tur och än så länge så lirar lådan fiiiiiiint :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top