WCX Beach/Pool-Party 090808

Tack för igår alla tjänstejon som arbetade med festen igår.

Jag tappade ju bort min mobil. Den tappade jag bort ända till Redbergsplatsen nästan. För av nån anledning la jag den i Jonas ficka. Det var kanske inte så klokt.

Tack för igår alla tjänstejon som arbetade med festen igår.

Jag tappade ju bort min mobil. Den tappade jag bort ända till Redbergsplatsen nästan. För av nån anledning la jag den i Jonas ficka. Det var kanske inte så klokt.

Haha synd att inte min också låg där :tungan

Tack för en skitlyckad fest...!
Mindre roligt idag! :död

Tackar för en jättetrevlig fest med varmt vatten, plask och lagom låga vid grillen ;)
Det var väldigt kul att få träffa massa folk som man inte sett på ett bra tag.

Detta får upprepas eftersom vissa vågade inte bada, nu vet dem iaf hur det skall gå till :)

Tackar för en jättetrevlig fest med varmt vatten, plask och lagom låga vid grillen ;)
Det var väldigt kul att få träffa massa folk som man inte sett på ett bra tag.

Detta får upprepas eftersom vissa vågade inte bada, nu vet dem iaf hur det skall gå till :)

Jag vill med tacka för en trevligt fest :)
Dock vill jag höga ett varningens finger för det där med badtemperaturer:gnissla
DSC00235.jpg

Va bra att Mark äntligen lärt sig att inte kissa i poolen :)
En kompis till mig tappade sin telefon på festen igår så om någon hittar den vore det kanon.. Thx

Last edited:
Tack alla som kom och gjorde festen till en sjukt lyckad tillställning.
Vi va lite oroliga att poolen inte skulle hålla men det gjorde den så känns ju som att det kan bli ett poolparty nån gång i framtiden igen men då utan sanden för den va fan inge kul att varken bära dit eller bort.
Tack även för att ni visa nakna kroppsdelar som oftast täcks med kläder såsom Siennas bröstvisning:tuttar och Jonqas nakenbad.:Bugar
Så Blomman du ska va ledsen att du inte va där för sällan har jag skådat så många nakna killar som skulle fallit dig i smaken.

Vart lite besviken dock när jag gjorde sånt där vattentest i poolen idag och det enda som va fel på vattnet va att det va lågt ph värde i den. Alla andra värden va ok.

Upp med bilder nu gott folk.
Gärna bild på dem som gänga inne i stugan.:yoparty
Det missa man ju såklart men har hört lite rykten.:banana

Sjukt pigg är man idag med. Tror jag landa hemma nån gång runt 6.45 imorse och vakna 12 så man e lite sliten och en aningen bakis :D

Inga mobiler upphittade dock. Men en handväska med diverse innehåll är hittad och ägaren är underrättad.
Sen alla ni som glömde strumpor och kalsonger jag hoppas att ni inte misstycker allf för mycket då vi kastat dem.

Last edited:
Ja, tack alla som kom och hjälpte oss få till en riktigt bra fest!!

Bilder kommer läggas upp på WCX gruppen på Facebook!

Haha somliga visade kroppsdelarna frivilligt och andra inte, så de så! ;)

Verkar som många mobiler försvann igår, hoppas ni alla hittar åt era ägodelar! Själv hittade jag min idag iaf, har även hittat körkortet (i ett konstigt fack i handväskan :hoppsan) och hämtat bikinin!
De här måste vi verkligen göra om!! :D

Borttappad mobil!

Jag lyckades tappa min mobiltelefon Så om någon hittat denna kan ni väl säga till! Tror den heter Sony Ericson w890i. En silvrig tunn mobil!
Tack på förhand!

ja va fan när man läser tråden så borde vi ha hittat en hel drös mobiler när vi städa igår och idag men fan inte hittat mer än en och den tillhörde en handväska som hittades innan mobilen hittades.
Men hoppas ni alla som blivit av med saker återfår dem snart.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025