Skjuta datorer!

Vad bra, då blir det snart en ny film då :tummenupp

Inte laptopen hoppas jag,men i dagarna ska Henrik filma när jag spränger den gamla fasta på jobbet.
Den har gett mig mycke huvudvärk så den ska få lida helvetes kval.
Eftersom vi räknar med ett mäktigt eldklot,tänkte vi vänta tills det regnat ett par dagar så inte skogen tar eld.
Återkommer.

Hah, ok, ja, det kan vara jobbigt med supporter... Det är inte en HP dv9094 du har hoppas jag ? =)

Den hade strulat ett bra tag,men varenda gång jag äntligen kom i kontakt med dom,bad dom mig skicka en felanmälan via deras hemsida,sen skulle dom kontakta mig.
Tröttnade till slut.
Den HP jag har nu ska gå samma öde tillmötes om den strular.

Den hade strulat ett bra tag,men varenda gång jag äntligen kom i kontakt med dom,bad dom mig skicka en felanmälan via deras hemsida,sen skulle dom kontakta mig.
Tröttnade till slut.
Den HP jag har nu ska gå samma öde tillmötes om den strular.

Bara att börja ladda kameran, för HP är nog snäppet sämre än Dell. Min nuvarande kommer antagligen råka ut för en "olycka" genom att bli utkastad genom fönstret :mad: Har jag tur så går det nån jävel ute på gatan som jag ogillar dessutom, så jag slår två flugor i en smäll licksom.

Hah, ok, ja, det kan vara jobbigt med supporter... Det är inte en HP dv9094 du har hoppas jag ? =)

En sån hade jag förut, den fick smaka på våld. Min DV7:a som jag har nu är inte mycket bättre...
Fan att man har sålt iväg hojen, det där såg ju ut att funka bra :D

Last edited:
Jag har också en HP "Skitdator edition" (pavillion dv6000) och nu har moderkortet pajjat för 2a gången så nu ere bara slänga skiten. Får se hur jag gör mig av med den..

Förslag?

Jag har också en HP "Skitdator edition" (pavillion dv6000) och nu har moderkortet pajjat för 2a gången så nu ere bara slänga skiten. Får se hur jag gör mig av med den..

Förslag?

Sätt fast den i golvet så den inte flyger iväg när du filmar avrättningen :tummenupp

Förslag?

lite nytänkande hade varit att lägga den under bakhjulet på hojen och burna sönder den för att sen lägga upp den på tuben:tummenupp:D

:rolleyes:

Hehe ja nåt får jag komma på, det mesta verkar redan vara gjort så.. kommer få min contourhd hjämkamera nästa vecka så får testa kameran i samband med detta.

ja vet! ta datorn på hojen och se hur den klarar höghastighetskrascher! dra upp i 200 knyck och släng ut den från hojen!:tuttar:tummenupp:näsblod:gnissla

Inte laptopen hoppas jag,men i dagarna ska Henrik filma när jag spränger den gamla fasta på jobbet.
Den har gett mig mycke huvudvärk så den ska få lida helvetes kval.
Eftersom vi räknar med ett mäktigt eldklot,tänkte vi vänta tills det regnat ett par dagar så inte skogen tar eld.
Återkommer.

Det har ju regnat tre månader nonstop. Ut i skogen med dynamiten genast!

Jag och min kollega har tänkt göra liknande filmer med våra jävla skittelefoner (K770i) så fort abonnemangstiden går ut. Alla tips emottages, även kandidater för bödelsrollen vid avrättningarna.

Jag och min kollega har tänkt göra liknande filmer med våra jävla skittelefoner (K770i) så fort abonnemangstiden går ut. Alla tips emottages, även kandidater för bödelsrollen vid avrättningarna.

Skitlätt,gamla lurar brukar jag sätta upp i hydraulpressen på jobbet,givetvis medan den är påslagen.

25 ton,sen kan man använda skiten som bladmått.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard