Bilder på era husdjur

Sammarbete:
hoep8012476_47947029.jpg
 
Jag kan inte låta bli och posta bilder på min nya hund Frank.
Han är en 10 veckor gammal fransk bulldogg. Han var kanske något yngre på bilderna. Hur skön som helst!

DSC_31092.jpg


DSC_31572.jpg
 
Jag kan inte låta bli och posta bilder på min nya hund Frank.
Han är en 10 veckor gammal fransk bulldogg. Han var kanske något yngre på bilderna. Hur skön som helst!

DSC_31092.jpg


DSC_31572.jpg

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! så jävla söta är dom! hade ja inte redan haft två vovvar hade jag skaffat mig en fralla! megaskön vovve!! :)
 
Vår yngsta katt med sina 4 nyfödda kattungar.
 

Bifogat

  • DSC00617.jpg
    DSC00617.jpg
    239.2 KB · Visningar: 70
Jag skall aldrig åka till Karlskoga.
Snö i augusti.
Fifan.

Det är ju uppe på kullen, nere på marknivå, som gelleråsen ligger på är det finfint..
Du vet de e som dedäringa bilderna du sett på bergen me massa vitt på toppen fastän de e torrt nere på backen :D
 
Inte dagsfärsk bild på katten men ungefär så glad var han igår när vi åkte hem från stugan. Samma visa varje gång, och ibland skriker han även när vi är på väg ut, dumfan :huvet
Ligger han inte i mitt knä när jag kör så ligger han där eller terroriserar någon av de andra katterna som får åka i kattburarna.
 

Bifogat

  • mille arg.jpg
    mille arg.jpg
    97.9 KB · Visningar: 77
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top