Skjuta datorer!

Marvin

Newbie
Gick med
14 Sep 2007
Hoj
Monster 696
Någon som testat detta själv? Haha lite dyrt i längden kanske :rofl

[YOUTUBE-ID]0C0ky5aV88M[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
[YOUTUBE-ID]0C0ky5aV88M[/YOUTUBE-ID]
Haha

Haha, vad hände med datorn? Gick den i bitar eller klarade den sig? :D

Meningen va ju att spinna bort alla knappar men det va för bra grepp i bakdäcket.
Vi sköt den i väggen flera gånger,men Henke tappade kameran så det blev bara en kort snutt.

Meningen va ju att spinna bort alla knappar men det va för bra grepp i bakdäcket.
Vi sköt den i väggen flera gånger,men Henke tappade kameran så det blev bara en kort snutt.

Den flög ju inte långsamt heller, den ser ju ut att ha ett jävla bra tryck iaf. :D

Så underbart omoget! :D

Skulle lätt kunna göra samma sak när jag är förbannad.

Hmm, nu vet jag inte hur lång garanti dell har men om det var ett fabrikationsfel och den var under tre år gammal kunde du hänvisat till att vi har reklamationsrätt i tre år i sverige...

// Tom

Hmm, nu vet jag inte hur lång garanti dell har men om det var ett fabrikationsfel och den var under tre år gammal kunde du hänvisat till att vi har reklamationsrätt i tre år i sverige...

// Tom

Den hade strulat ett bra tag,men varenda gång jag äntligen kom i kontakt med dom,bad dom mig skicka en felanmälan via deras hemsida,sen skulle dom kontakta mig.
Tröttnade till slut.
Den HP jag har nu ska gå samma öde tillmötes om den strular.

Den hade strulat ett bra tag,men varenda gång jag äntligen kom i kontakt med dom,bad dom mig skicka en felanmälan via deras hemsida,sen skulle dom kontakta mig.
Tröttnade till slut.

Vad bra, då blir det snart en ny film då :tummenupp

Finns risk för det :D, köpte en HP och deras programvara för att spela Blu-Ray filmer funkar inte, programmet går varken att installera igen eller avinstallera....:näsblod

Edit: det är en HDX med ett program som varken fungerar eller går att installera om eller ta bort och HP har ingen lösning på problemet

Last edited:
Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard