Program för att visa bilder?

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Jag söker efter ett bra program att visa bilder. Jag har provat vistas olika program som medföljer (bla live nånting..), men jag tycker att bilderna blir så "dassiga", de blir gulaktiga och dåliga.

Nu använder jag ett nero program för att visa bilder, då blir de bra, men det vore kul om man kunde få lite tips på nått annat bra program ? :tummenupp

Visa bilder på vilket sätt? Ett bildspel direkt på datorn?
I så fall fungerar Irfanview alldeles utmärkt, gratis dessutom :tummenupp

Vill du ha mer finesser och är beredd att betala en liten slant (eller leta upp ett 'fulldemo') tycker jag ACDSee fungerar bra.

Visa bilder på vilket sätt? Ett bildspel direkt på datorn?
I så fall fungerar Irfanview alldeles utmärkt, gratis dessutom :tummenupp

Vill du ha mer finesser och är beredd att betala en liten slant (eller leta upp ett 'fulldemo') tycker jag ACDSee fungerar bra.

Tack för tipsen! Tänkt mig bara ett vanlig program som inte "förvränger" bilderna som vista programmen gör. Lite irriterande när bilderna blir "gul dassiga" och fula ..

Tack för tipsen! Tänkt mig bara ett vanlig program som inte "förvränger" bilderna som vista programmen gör. Lite irriterande när bilderna blir "gul dassiga" och fula ..

Kan också testa FastStone imageviewer. Det finns HÄR och kostar gratis. Går dessutom att redigera bilderna och en hel del till.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg