Filmcitat / Movie Quotes - Quiz tråd

hahaha du har t.o.m gjort en enkel cut n' paste vad gäller filmtiteln..de flesta hade svarat bara strange brew...eller dess svenska namn 'det är nåt skumt med ölet'...

nåväl..din tur...

Hahahah igen ingen cut and paste, har ett levande lexicon och det är väl ok att använda eller?

Oki, Monte Phyton - Meningen med livet......

Fiskarna i akvariet......

Fan va konstigt att man inte kunde den, jag är jätte inne i monte phyton.. Men det bästa är ju isf när massa ekonomer hoppar från deras kontor och så sitter två killar på våningen under och slår vad om vem som ska hoppa näst:hihi

Aja jag fortsätter med den jag skrev förut!

"First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick?"

Last edited:
Jajemän, en av dom bästa någonsin!

(tog mig ett bra tag att brainstorma innan jag kom på vart jag hört den lilla berättelsen någonstans hehe)

Citat: October 12th, 1985. Tonight, a comedian died in New York.

Jajemän, en av dom bästa någonsin!

(tog mig ett bra tag att brainstorma innan jag kom på vart jag hört den lilla berättelsen någonstans hehe)

Citat: October 12th, 1985. Tonight, a comedian died in New York.

Watchmen

Har jag rätt kan någon annan fortsätta med nytt citat. Kan inte glo SH förrän ikväll.. aiiit!

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad