Bilder från Veidec på Mantorp

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Det har ju redan kommit upp lite bilder i andra trådar så jag startar en tråd här på rätt ställe :)

Mina bilder (både bil och mc) hittar du HÄR i galleriet.
ericfrank.jpg

dragbike.jpg

Bara att fylla på ;)

Finfina bilder som vanligt:tummenupp En ren fröjd för ögat. Fast du lyckades visst missa alla Katanor som fanns representerade:D Eller?

/U

I love the smell of fresh Trackbite in the morning...

Var en riktigt härlig dag på mantorp idag, aldrig sett topfuelhojar förr och blev grymmt imponerad, snacka om att det inte är en sport för fegisar!

det var iaf en katana med, men kanske inte bland Con´s alla fina bilder

Last edited:
Jag hade ett par ungar att hålla rätt på + att det var många bilder som blev sabbade av alla "proffsfotografer" som nödvändigtvis skulle så precis brevid banan så mycket hamnade i papperskorgen :(

Kanon Abbe.

Mmm proffsfotografer, nja såg några sisådär 2st med vita optik ifrån Canon resten nja nåt annat krafs, vet ej hur många som körde Nikon. Du lyckades nog bättre än de då att stå så nära & hänga med även med kort tid kräver även snabb autofokus tror jag. :tummenupp

Kanon Abbe.

Mmm proffsfotografer, nja såg några sisådär 2st med vita optik ifrån Canon resten nja nåt annat krafs, vet ej hur många som körde Nikon. Du lyckades nog bättre än de då att stå så nära & hänga med även med kort tid kräver även snabb autofokus tror jag. :tummenupp

Precis .. 90% av de som stog i "fotodiket" kunde varit någon annanstans istället för varit ivägen (är fortfarande irriterad på det).

Precis .. 90% av de som stog i "fotodiket" kunde varit någon annanstans istället för varit ivägen (är fortfarande irriterad på det).

Du kommer dit en dag var så säker, då är det jag som kommer svära att någon jäkel med guds glugg som står i vägen! :D

I love the smell of fresh Trackbite in the morning...

Var en riktigt härlig dag på mantorp idag, aldrig sett topfuelhojar förr och blev grymmt imponerad, snacka om att det inte är en sport för fegisar!

det var iaf en katana med, men kanske inte bland Con´s alla fina bilder

Jo det har han säkert som sagt men eftersom nivån på bilderna är så hög så kasseras nog en hel del oavset motiv! Missade ju själv körningarna av SCB och SGB då vi stod i biljettkö första körningen och bara hörde. Och vid andra så hade vi redan åkt hem. Egentligen dom intressantaste klasserna då man åker utan stödhjul och "nästan" gathojar.
Tog ett låångt varv genom hela depån efteråt och fick i a f se dom (2+1) på nära håll. Men inget är ju som "in action".

/U

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard