robinrobin
Ny medlem
tog mig ca 6 veckor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lappen fixad idag i gbg
nu skall man bara hitta någon billig häftig hoj som inte kostar en förmögenhet att försäkra![]()
Det är i halmstad jag också kör upp, vem fick du som uppkörningsnisse?
Har en fråga för övrigt till er andra. Uppkörningen via vägverket kostar 1500kr, sen så ska man betala runt omkring 1200kr för att låna MC av trafikskolan, är det verkligen så mycket billigare än att hyra mc som privatist av körskola?
Vad är grejen med uppkörningshandläggare egentligen? Kan inte minnas att någon har haft en tant eller någon under 50 år. Måste man vara man och över 50 år för att kunna bli det måntro?![]()
Yes!!!
Tog mitt kort idag i malmö, inga anmärkningar! Nu blir det att gääzzzaaaa hela helga, och förhoppningsvis ha kvar kortet till måndag![]()
Buuhhhääää.
Köpte en gammal Kawasaki som jag haft under övningstiden. Har en bokad uppkörning på torsdag nästa vecka. Tror ni inte att startmotorn lägger av idag :'(. Pratade med spinning wheels men får inte besked förren på måndag om de har någon på hyllan.
Kunde konstatera att efter jag plockade ner startmotorn så är det kolen som är slut.
Nu får man gå på tå hela helgen och hoppas att det löser sig nästa vecka under dessa semestertider. Antingen med ny/begagnad startmotor eller nya kol.
Yeeaaaaaaaaa klara kortet i onsdags...... körde privat på en tl 1000s..... o inte en körlektion tog ja, vilket JÄKLAAAA flyt
......
Lycka till alla som e på g.....
Yes!!!
Tog mitt kort idag i malmö, inga anmärkningar! Nu blir det att gääzzzaaaa hela helga, och förhoppningsvis ha kvar kortet till måndag![]()
Gratulerar till högsta vinsten
körde själv också allt privat och det gick finfint![]()
har du betalat för du måste batala in först INNAN de tar tag i ditt ärende.
Jodå jag betala samma dag jag skicka in.
Ringde dem och fråga det tar 4 veckor som någon annan sa tidigare.
Jodå jag betala samma dag jag skicka in.
Ringde dem och fråga det tar 4 veckor som någon annan sa tidigare.
sååååå Äntligen har jag mitt nya körkort men det står inget om villkor...jo bara 01.06(längst ner på baksidan) inget annat....är det det som är koden för begränsat A i 2 år samt glasögon-vilkoret som jag nu har???
shit vilket mugshotfotojaja jag ska bara ha den i 10 år sen är det bytesdags
tog hojen ner till kassaservice såå najs att gå in i ställ med hjälmen under armen och kvittera ut nya kk
Edit: nu ser jag ju att det är tre hojar under A på baksidan och mitt datum såt på mittenhojen och nu hitta jag att 01.06 betyder just glasögon linser...hepphepp så löste jag frågorna själv![]()
Det verkar som att det där med mellankortet inte spelar så stor roll.
Har blivit stoppad 3 gånger med ostrypt hoj (inte strypt på pappret heller) men farbror blå verkar inte bry sig alternativt inte veta vad som gäller.
Eller är det bara en ren försäkringsfråga?
Nu 3e gången jag blev stoppad så blev jag av med körkortet. då borde de ju verkligen ha sagt något.
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|