Onanimonster, här får ni hjälp

Det här med religion är ju så vansinnigt...
Var tillsammans med en tjej för ett tag sedan som hade problem med sexbiten, hon kände det som att hon var otrogen mot Jesus... kan väl säga att det höll inte i längden... döingen fick ha henne för sig själv.

riverrafter skämtar inte som ni verkar tro, han är sjukt religiös på riktigt.
Misstänker att han fick den sidan i sitt nyhetsbrev från kyrkan eller ngt!

Fick inspiration i kyrkan, den helige anden lyste på mig och jag begrundade sodomin och ogudadyrkan på sporthoj.

Genom en uppenbarelse så drev han mina fingrar att hitta dessa sidor. Läs dom och fräls er från otukten.

Här finns mer stöd

riverrafter skämtar inte som ni verkar tro, han är sjukt religiös på riktigt.
Misstänker att han fick den sidan i sitt nyhetsbrev från kyrkan eller ngt!

Ok, det visste inte jag, go for it riverrafter

Full respekt för det..

En lösning på problemet är ju att pippa istället.:tuttar

Till singeltjejerna har jag budskapet: bädda rent så kommer jag på besök, givetvis tar jag med eget vin.:D

Fick inspiration i kyrkan, den helige anden lyste på mig och jag begrundade sodomin och ogudadyrkan på sporthoj.

Genom en uppenbarelse så drev han mina fingrar att hitta dessa sidor. Läs dom och fräls er från otukten.

Här finns mer stöd

Här finns ännu mer stöd för förtappade själar. En verklig motpol till det mörka förtappade SH:D

En vanligt förekommande fras i mindre orter, t ex Sala:

"Att supa och knulla luder är något som Gud förbjuder, men att dra skinn fram och åter är något Han förlåter."

Tycker den är vacker. Lite som att höra Den sommartid nu kommer i juni...

Rätta mig gärna om jag har fel, för jag har verkligen ingen koll själv. Men vad jag har hört så fick Adam och Eva 2 barn, 1 pojke och 1 flicka, om det då stämmer, så måste dem ha gjort incest för att mänskligheten skulle kunna fortsätta, right? det är inte någonting man bryr sig om för att det inte står i bibeln :p? (Obs, är ateist och väldigt dåligt påläst, så döm mig inte på förhand :))

> Gud hater meg!

Stackars Meg !

"Om du träffar människor som får dig att vilja onanera, spring då hem, lägg dig i fosterställning i duschen under kallvatten och gå ej därifrån föränns du inte längre kan känna kylan"...Fantastiskt tips! Ska jag definitivt testa nästa gång jag träffar nån som får mig att vilja onanera....

Fantastiskt bra råd till alla som har badkar. :rolleyes:

Räknas det som giltig frånvaro på jobbet då?

Får man sjuklön under tiden?

Vad skriver man på blanketten till försäkringskassan?

hahaha :rofl :rofl :hihi

Last edited:
En vanligt förekommande fras i mindre orter, t ex Sala:

"Att supa och knulla luder är något som Gud förbjuder, men att dra skinn fram och åter är något Han förlåter."

Tycker den är vacker. Lite som att höra Den sommartid nu kommer i juni...

Jo, visst kan det komma en skvätt ur (i) ögat när man hör den :vockertäre!
För de som har svårt att hålla sig finns dock en räddning!:) (sökte på kyskhetsbälte)

Bifogat

• kyskhet.jpg
    kyskhet.jpg
    22.7 KB · Visningar: 48
Kanske ska förtydliga att jag inte är djupt troende kristen.
Bara en förtappad själ som tycker en del inlägg på dessa forum är obetalbara.

En del av dessa har ju snurrat långt ner i moral-tratten....

Var tillsammans med en tjej för ett tag sedan som hade problem med sexbiten, hon kände det som att hon var otrogen mot Jesus... kan väl säga att det höll inte i längden... döingen fick ha henne för sig själv.

Måste bara säga att när jag läste ditt nick så läste jag Kristen... :gnissla

Rätta mig gärna om jag har fel, för jag har verkligen ingen koll själv. Men vad jag har hört så fick Adam och Eva 2 barn, 1 pojke och 1 flicka, om det då stämmer, så måste dem ha gjort incest för att mänskligheten skulle kunna fortsätta, right? det är inte någonting man bryr sig om för att det inte står i bibeln :p? (Obs, är ateist och väldigt dåligt påläst, så döm mig inte på förhand :))

Nu är det länge sen jag konfrimerades, men om inte jag minns fel fick dom 2 söner som gick ut i världen och tog sig hustrur. Hur nu det skulle gått till?

Nu är det länge sen jag konfrimerades, men om inte jag minns fel fick dom 2 söner som gick ut i världen och tog sig hustrur. Hur nu det skulle gått till?

Nu vet jag inte hur många gånger du tog nattvarden på raken, men sist jag kollade så var det en av varje; Adam och Eva. Men sedan blir ju släkträden något röriga iof.

Kunde gud skapa hela världen samt alla växter och djur torde ju inavel vara ett enkelt problem för han att ordna. Känns som en enkel bugg i sammanhanget.:D

Edit
Blev nyfiken, var tvungen att kolla. Tror inte antalet barn Adam och Eva finns angivet. Du menar möjligtvis Noa, han hade tre söner. När dom skulle ut och fiska med arken så befaller gud Noa:
1 Mos 7:1
Herren sade till Noa: "Gå in i arken, du och hela din familj. Ty jag har funnit att du ensam är rättfärdig inför mig i denna tid.

Jag tror att ordet familj här får tolkas som mänskligheten, inte familj som mamma, pappa och barn.
Hela den fisketuren var ett under av orimlighet med tanke på hur överlastat det fartyget torde ha varit.

Last edited:

Otrogen mot Chesus..!
Vad hade hon för orena tankar egentligen..? :gnissla

Kristibrud kanske? :näsblod

Alltså var har du dejtat för roadkill egentligen innan?? :D Jag har nog sällan känt mej så normal och tråkig när man läser vad vissa erfarit! :brinnerup

Nu vet jag inte hur många gånger du tog nattvarden på raken, men sist jag kollade så var det en av varje; Adam och Eva. Men sedan blir ju släkträden något röriga iof.

Kunde gud skapa hela världen samt alla växter och djur torde ju inavel vara ett enkelt problem för han att ordna. Känns som en enkel bugg i sammanhanget.:D

Edit
Blev nyfiken, var tvungen att kolla. Tror inte antalet barn Adam och Eva finns angivet. Du menar möjligtvis Noa, han hade tre söner. När dom skulle ut och fiska med arken så befaller gud Noa:
1 Mos 7:1
Herren sade till Noa: "Gå in i arken, du och hela din familj. Ty jag har funnit att du ensam är rättfärdig inför mig i denna tid.

Jag tror att ordet familj här får tolkas som mänskligheten, inte familj som mamma, pappa och barn.
Hela den fisketuren var ett under av orimlighet med tanke på hur överlastat det fartyget torde ha varit.

Nu har jag "nattvardat" igen och måste nog framhärda i min teori.
Adam och Eva fick två söner, varav den ena, Kain var historiens första mördare. Han flyttade efter dådet och tog sig en hustru.
1:a Moseboken 4:e kapitlet

Sen levde ju Adam i 930 år så det hanns ju såklart med ett antal söner och döttrar efter det.

Arguing on the internet, du vet:hihi

/Per

Adam och Eva fick två söner, varav den ena, Kain var historiens första mördare. Han flyttade efter dådet och tog sig en hustru.

Sen levde ju Adam i 930 år så det hanns ju såklart med ett antal söner och döttrar efter det.

/Per

Tur man är kille säger jag bara!

/Per
joo, jag hade säkert fetfel i allt om detta...:D

En sak som är lite märklig, eller ganska naturlig är väl antagligen att skapelseberättelserna i islam, judendom kristendom är ju rätt så identiska. Det är väl samma gud man tillber, men olika profeter.

En annan sak är väl synen på sexualiteten, alla stora religioner har monopol på när/var/hur/vem i den frågan...
:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...