Fel på mitt xbox

Maarcuus

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2008
Hoj
Honda cr 250
Jag har den gamla xbox konsollen. Jag var och pillra i inställningarna någonstans och jag va in på nå flash bios och tryckte där. Sen kan jag inte komma in på hårddisken där alla spel är. Jag kan inget om elektronik saker så är det nån som vet vad jag kan göra så det funkar igen? Vad är det jag har gjort igentligen? Kan fortfaranade se filmer och spel med skiva.

Glömde skriva att när jag trycker på påslagningsknappen så blinkar den grönt några gånger sen blinkar det rött. Jag måste trycka på eject knappen för att den ska gå igång.

Jag antar att den okrönte kungen på xbox på sporthoj är jojye, pm'a han han är bäst på sporthoj på xbox

du ska nog skicka in den på reparation, har för mig att det där med att ringen blinkar rött kallas red ring of doom (rrod)

du ska nog skicka in den på reparation, har för mig att det där med att ringen blinkar rött kallas red ring of doom (rrod)

På Xbox 360 innebär detta att kylpastan har stelnat och blivit dålig. Då köper man ny kylpasta och öppnar upp skräpburken för att lägga på nytt. Voila 50 kr senare har man en 100 % fungerande Xbox 360 (Gjorde det själv för 2 veckor sen).

Eller så lämnar man in och så kostar det runt 2000 kr. :D:banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...