Har du blivit fotad av...

Har du blivit fotad av Google-bilen?

• Antal röstningar
    0

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Har du också blivit fotad av...

...Google-kameran?

Satt på en uteservering på Malmskillnadsgatan och åt thai-kyckling för sisådär tio dagar sedan och lägger märke till att en bil med en konstig grej på taket kommer körande gatan i min riktning. När den passerar ser jag att det står ”Google” på sidan och på taket något som ser ut som en väldigt stor kamera monterad på ett väldigt stadigt stativ. Slog mig att det måste vara någon som är ute och fotar ”Street View” för Google Maps. Och hela världen kommer se mig med en tallrik thai-kyckling och halvöppen mun.

Någon mer som har blivit förevigad av Google?

Bifogat

• googlecar_682_759943a.jpg
    googlecar_682_759943a.jpg
    81 KB · Visningar: 163
Last edited:
Inte jag, men ett stackars rådjur.

351.jpg

Va fan är Google för nått? Låter som någon sorts groda?!

Det var väl någon präst i USA som fotades precis då han klev ut från en porrklubb?

Skulle dom inte blurra alla ansikten efter det?

... på en gata som är förknippad med prostitution? Grattis!:tummenupp
Det var på 1980-talet och även då var det en gata som knappast gick att undvika eftersom den går genom Stockholms absoluta centrum. Jag vet inte hur det är i Västerås, men i Stockholm finns inga gator som ”är förknippad med prostitution”.

Det var på 1980-talet och även då var det en gata som knappast gick att undvika eftersom den går genom Stockholms absoluta centrum. Jag vet inte hur det är i Västerås, men i Stockholm finns inga gator som ”är förknippad med prostitution”.

Men i övriga sverige är nog malmskillnadsgatan i sthlm förknippad med just det.

Går fortfarande hookers på Malmskillnadsgatan... går inte att missa om man bara åker bil på gatan hur de skannar av potentiella kunder... eller snuskgubbarna som åker fram och tillbaka för att hitta sin favoritleverantör.

Går fortfarande hookers på Malmskillnadsgatan... går inte att missa om man bara åker bil på gatan hur de skannar av potentiella kunder... eller snuskgubbarna som åker fram och tillbaka för att hitta sin favoritleverantör.

Jaha...!! :fattartil
Är det det de är...

Vid 2 olika tillfällen hade jag en bil med konstig kamera setup på taket förfölja mig. Jag blev lite paranoid och undra vad jag nu hade gjort. :glömdet

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back