New TURBO RIDER.......

Har inte han tröttnat än.:huvet

Skulle tanka ner skiten enbart för att provocera om de nu vore nåt att ha vilket det garanterat inte är.

Passande Slut. Förklarar varför dessa grabbar inte är med länge i branchen...:brinnerup

Ja jag vet . Det finns undantag..

Dagens garv!

1. "BIG BALLS PRODUCTION" <--Eller hur
2. Peka finger <--Moppefuckona jublar
3. 400 knyck på mätaren, men nån spolar filmen va? <---Får jag det på en GPS skall jag hålla käft.

osv osv. :gnissla

Gillar effekterna på filmen, slutet var väl sådär, farten känns stämma sådär. Annars jäkligt bra bild, blev riktigt förvånad över kvaliten, speciellt eftersom det är ifrån youtube.

Undrar hur många skivor som säljs. Är där fortfarande pengar i det?

Det är ju trots allt lite coolt att sno moppefuckona på pengar...

visst snyggt gjord men kom igen nu:huvet

kolla hastighetsmätaren när han står still och bränner gummi efter han kört igen elden, vid 1:20 typ :rolleyes: bara ja som tkr de ser ut som att de står 138 på mätaren?:död

tkr de ser mkt ur för att stå stilla :tungan

visst snyggt gjord men kom igen nu:huvet

kolla hastighetsmätaren när han står still och bränner gummi efter han kört igen elden, vid 1:20 typ :rolleyes: bara ja som tkr de ser ut som att de står 138 på mätaren?:död

tkr de ser mkt ur för att stå stilla :tungan

Kan vara för att hastighetsgivaren sitter i växellådan och inte på framhjulet..... :huvet:krama

Ser inte mätaren ut att vara extern? Isf kan det ju inte vara svårt att "mixtra" med den.

sjyst me kossor o grejor i början, de tycker ja är fint när den yngre generationen tar me i sina vansinnes körnings filmer!

*/ ?>
Back