Skriv-vad-du-vill-tråden

Jo vi är rätt bra på det... :D
Själv ska jag fixa balkongsoffa, nytt golv o kök och vardagsrum samt gifta mig då...

Nejdå... Inte trillat... Bara lagt ner cykeln så mycket i en korsning att statorkåpspucken tog i... :)

Messa på du! :D

Men va fan du får ju hänga mer på hojen istället för att lägga ner den i backen???? O Bambi hänger väl bara fast i dig så det är inga problem för dig att hänga...
Va fan, min sjuka hjärna projicerar massor med konstiga bilder nu när jag läser det jag skrivit... Äh orka skriva om... Mohahahaaaaa...

Låter som det finns lite att göra då ju... Hur många dagar är det kvar nu???

Jo jag ska messa... :D

Nu e jag ju livrädd för sprutor samt har svårt att förstå hur jag skall få in pillrena (Voltarenen) i kanylen lixom?

Löser man upp dem med citron som vanligt eller hur gör man?:va:va

Komsi, komsi så ska jag fixa cocktail...:D Sen är det ju vassa nålar på sprutorna, sånadär som ganska lätt gör ett fint litet hål i ditt skinn och lätt glider in i köttet, du vet. :D De gör ju lixom inte hål innan med en 4" spik direkt...:rolleyes:

Komsi, komsi så ska jag fixa cocktail...:D Sen är det ju vassa nålar på sprutorna, sånadär som ganska lätt gör ett fint litet hål i ditt skinn och lätt glider in i köttet, du vet. :D De gör ju lixom inte hål innan med en 4" spik direkt...:rolleyes:

Tant har en massa sprutor samt kanyler hemma - oslagbart vid matlagning!!

Men drååååååger kan man aldrig få fööör mycket av - eller kan man?:va

Kompenserar sen ankomst med tidig hemgång idag. Flextid är väl ett underbart påfund!:D

Nu ska jag ut och gasa!:yoparty

Perfekt! Blir köket och vardagsrummet oxå på balkongen eller?

Nej nej... Det blir bara nytt golv i dom rummen så hennes nåd kan gå omkring mjukare och varmare... Vill ju inte att hons ka frysa om fossingar medans jag ligger och huttrar i min kista på balkong...

:hihi

Nej nej... Det blir bara nytt golv i dom rummen så hennes nåd kan gå omkring mjukare och varmare... Vill ju inte att hons ka frysa om fossingar medans jag ligger och huttrar i min kista på balkong...

:hihi

Rätt inställning... :D

Finns det nån vettig sida där man kan se statistik på försäljningspris på bostadsrätter? Hittar bara utgångspris och i Sthlm kan det vara ganska långt från sanningen...

Vad händer om man skulle tjöpa en BR och föreningen skulle gå i KK? Innebär det att man bor i en värdelös lgh? Eller att man drabbas personligen av föreningens skulder?

Är det några andra avgifter som tillkommer vid ett BR-köp än ev. pantbrev och föreningens överlåtelseavgift? (Typ som lagfart vid husköp)

Det börjar bli rätt tråkigt att vara inneboende nu :tungan

Som BR-innehavare är du ägare av BR... alltså av föreningen... om den gör KK så kan du antingen stämma styrelsen som begått grova felaktigheter eller så kan du bara skylla dig själv att du inte lästa på ordentligt om besluten.
Inga ekonomiska beslut utöver normalt underhåll får beslutas av styrelsen utan stämmans godkännande.

Och Micke, ta din pool... jag har min bastu... MMMmmmm... dags att gå tillbaka in i 80 graders värme.
jag vet, det är ingen hetta normalt sett men i en bastu på 1,2x1,4m så blir det jäkligt hett kan jag säga. :)

åhhh semester..snart åker man och ska njuta av kalla öl..mer kalla öl och en djäkla massa sms bombande till..ja han vet vem han e..

snart smäller det också...

skååååååll..

hahahahahahahaha lämnar er med en lite quiz..

vem e detta ??

29n8a4x.jpg

Kan tillläggas att han inte mår sådär överdrivet bra..:D:D

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...