Kedjan blir slapp o måste spännas ofta, varför?

Du befinner dig på nätet, tål du inte att ifrågasättas ska du kanske inte vara där.

Du kanske har den största kompetens som går att uppbringa, det är svårt för oss att veta. Vi vet bara att du är en liten insekt.

har jag påstått att jag vet allt? ne jag förklarade omständigheterna kring varför jag kunde veta om det jag skrev.
Men som vanligt förutsätter folk här att man hittar på saker..kanske för ni själva sitter och skriver vad ni TROR eller hittar på, så gör inte alla det.
För övrigt intresserad av vem "vi/oss" är som delar dina åsikter. Är det folk som inte kan tala för sig själva eller utnämner du dig själv som en talare för alla?

Last edited:

ja man kan nästan tro det.
Men jag blir så jävla less på folk som inte ens känner mig sitter och antyder att jag hittar på och tar värden ur luften osv TROTS jag har EGEN erferenhet som jag delar med mig för hjälpa en hojkollega. Trodde vi hojåkare skulle hålla ihop med tanke på allt skit VV och FB kastar på oss.

har jag påstått att jag vet allt? ne jag förklarade omständigheterna kring varför jag kunde veta om det jag skrev.
Men som vanligt förutsätter folk här att man hittar på saker..kanske för ni själva sitter och skriver vad ni TROR eller hittar på, så gör inte alla det.
För övrigt intresserad av vem "vi/oss" är som delar dina åsikter. Är det folk som inte kan tala för sig själva eller utnämner du dig själv som en talare för alla?

Har jag påstått att du inte vet allt?

Ja, jag talar för ALLA när jag säger att man kan inte veta vad en okänd person på ett forum besitter en stor kompetens eller bara svamlar.

Slappna av , måste vara jobbigt att va så där arg.

Hadomir1 Är det du:va

köpte mitt drivpaket på s-racing.se .. kom med poset efter 3 dagar.
kostade mig sammanlagt 1600 kr .

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back